معاون گردشگری اداره کل میراث فر هنگی،صنایع دستی و گردشگری از برگزاری آزمون جامع مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان طبیعت گردی، ایرانگردی و جهانگردی، مورخ ۲۶ مرداد سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۴۴۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ 18 August 2018
  به گزارش تابناک ایلام؛جوریه کلانتری گفت: این آزمون جامع در دو نوبت ساعات ۸بصبح برای داوطلبان مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و ساعت ۱۰:۳۰ برای راهنمایان گردشگری برگزار شد.
 
وی با بیان اینکه فراگیران دوره‌های مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان ایرانگردی، جهانگردی و طبیعت گردی در این آزمون شرکت می کنند، افزود: شرکت کنندگان همزمان در تمامی استان های کشور جهت ورود به عرصه اجرایی صنعت گردشگری کشور به رقابت می پردازند.
 
کلانتری هدف از برگزاری دوره های آموزشی و آزمون جامع را تربیت نیروی متخصص در امر گردشگری استان دانست و خاطر نشان کرد : توجه به تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد یکی از ارکان اصلی دستیابی به توسعه پایدار در صنعت گردشگری به شمار می رود.
 
شایان ذکر است؛ آزمون جامع مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی طبیعت گردی ایلام روز جمعه ۲۶ مرداد به صورت همزمان با کل کشور در محل ساختمان آموزشی و تحقیقاتی جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام برگزار شد./ع
 
 
 
 
ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار