نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: حقوق پرستاران نسبت به فعالیت و وظایف محوله به آنان ناچیز است.
کد خبر: ۶۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷ 21 February 2015

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: حقوق پرستاران نسبت به فعالیت و وظایف محوله به آنان ناچیز است.
به گزارش ایرنا،آیت الله 'غیاث الدین طه محمدی' درآیین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته در حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار افزود: برخی از پزشکان علاوه بر حقوق ماهانه مبالغی نیز دریافت می کنند و این در حالیست که پرستاران که بیشترین و سنگین ترین کارهای بیمار بر دوش انها است حقوق کمتری دریافت می کنند.
وی با ذکر اینکه وزیر بهداشت و درمان دولت یازدهم اقدامات مناسب و شایسته ای انجام داده است، ابراز امیدواری کرد:حقوق پرستاران و پزشکان یکسان شود.
وی همچنین در آستانه روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی گفت: این عالم فرهیخته تنها روحانی ای بود که در مقابل قوم خونخوار مغول ایستاد.
امام جمعه همدان همچنین با تحلیل کلمه 'مستحفظ' اظهار کرد: هر کس در هر پست و منصبی دارای وظایفی در زمینه حفاظت از دین خدا است.
آیت الله طه محمدی اضافه کرد: در فتنه 88 که در اصل یک کودتا بود دشمنان اسلام به ویژه آمریکا قصد براندازی نظام و بازگشت رژیم ستمشاهی را داشتند.
وی اظهار کرد: دولت آمریکا دنبال تسلط بر منطقه است و هم اکنون سران کشورهای عربستان و مصر، مترسک آمریکا و رژیم صهیونیستی شده اند.
وی اضافه کرد: 'سیسی' رییس جمهوری مصر، حزب الله لبنان را به تروریست بودن متهم کرده و رژیم کودک کش و جعلی صهیونیزم را تروریست نمی داند.
پنجم اسفندماه مصادف با پنجم جمادی الاول روز ولادت باسعادت بانوی قهرمان کربلا، پرچم دار نهضت عاشورا،حضرت زینب کبری سلام الله علیها است که این روز را روز پرستار می نامند.
همچنین پنجم اسفند روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی ریاضیدان بزرگ ایران زمین است که در طول عمر خویش در راه پیشرفت علمی کشور کوشش های فراوانی کرد و با آثار ماندگارش مسیر یادگیری علوم و فنون را برای جویندگان علم و دانش هموار ساخت.
نماز عبادی و سیاسی جمعه در 22 نقطه استان همدان اقامه می شود.

 

بیشتر بخوانید:
 
زیارت عاشورا
 


 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار