رئیس ثبت احوال فومن:
خبرگزاری تسنیم: رئیس ثبت احوال شهرستان فومن از ۲۵۹ واقعه ازدواج در این شهرستان خبر داد و گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۸ درصدی رشد ازدواج را داشتیم.
کد خبر: ۶۴۲۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴ 21 July 2015
محسن قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در فومن، به ماموریت‌های سه‌گانه سازمان ثبت احوال کشور اشاره کرد و اظهارداشت: این ماموریت شامل سامان‌دهی ثبت وقایع حیاتی و اتقان اسناد هویتی و تولید و انتشار آمار انسانی است و اهداف اداره ثبت احوال شهرستان فومن، ارائه خدمت مناسب، آسان سازی و سرعت عمل است.
رئیس ثبت احوال شهرستان فومن با اشاره به اینکه سند سجلی هر شخص مهم‌ترین سند هویتی وی در جامعه محسوب می‌شود، اسناد سجلی را از نظر امنیتی و هویتی بسیار مهم و با ارزش دانست و افزود: حفظ ارزش های این اسناد، فقط با ثبت به هنگام وقایع حیاتی  امکان‌پذیر است.
وی ثبت وقایع حیاتی را مطابق قانون ثبت احوال یک فعالیت بین بخشی اعلام کرد و گفت: این مجموعه  به‌طور جدی نیازمند همکاری مراجع اداری می‌باشد و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا خدمات رسانی به مردم درکمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت ارائه شود.
قربانی بیشترین نام‌هایی که در سه ماهه اول سال 94 در این اداره به ثبت رسیده را از طبقه ذکور شامل امیر علی، محمد طاها، ابوالفضل و از طبقه اناث شامل فاطمه، نازنین زهرا و زینب خواند.
وی از تحویل 545 شناسنامه مکانیزه و 876 کارت هوشمند ملی به متقاضیان فومنی خبر داد و گفت: ما در سه ماه اول سال 94  259 واقعه ولادت داشتیم که خوشبختانه این روند ثبتی، مشابه سال قبل 4 درصد افزایش داشته است.
 رئیس ثبت احوال شهرستان فومن از این میزان ولادت 122 نوزاد را پسر و 137 نوزاد را دختر اعلام کرد و گفت: کل وفات شهرستان فومن نیز در این زمان 189 واقعه وفات به ثبت رسیده است که از این میزان 74 واقعه وفات مربوط به مردان و 115 واقعه فوت مربوط به زنان بوده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار