هواشناسی برای مناطق غرب و شمال استان هشدار داد :
مدیرکل هواشناسی خراسان رضوی از احتمال بروز سیلاب و آبگرفتگی معابر در مناطق غرب و شمال خراسان رضوی خبر داد.
کد خبر: ۶۴۱۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲ 21 July 2015
مجید حبیبی نوخندان اظهار داشت: این تغییر دما تا پایان روز سه شنبه ادامه داشته و همراه با آن افزایش پدیده ابرناکی، وزش باد نسبتا شدید و وقوع بارش های رگباری به وجود می آید.

وی تصریح کرد: همچنین در شهر مشهد نیز از ساعات ابتدایی بعد از ظهر پیش بینی افزایش سرعت وزرش باد و وقوع رگبارهای پراکنده در مناطق غربی شهر را داریم.

مدیرکل هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه احتمال وقوع حادثه و یا مشکلی به لحاظ هواشناسی در شهر مشهد  با توجه به تغییرات دمایی وجود ندارد خاطر نشان کرد: افراد می توانند تمام فعالیت های روزمره خود را بدون نگرانی انجام دهند.

حبیبی نوخندان افزود: تنها کسانی که قصد عبور از جاده های غرب و شمال استان را دارند باید احتیاط کاری های مورد نیاز را در نظر گرفته تا مشکلی برای آنها به وجود نیاید.

وی با بیان اینکه دمای هوا نسبت به هفته گذشته حدود 10 درصد کاهش داشته است گفت: در هفته گذشته بیشینه دما در شهر مشهد به بیش از 40 درجه سانتی گراد رسیده بود که با احتمال کاهش دو درجه ای دمای هوای امروز از 32 درجه در صبح روز سه شنبه به 30 درجه می رسد.

مدیرکل هواشناسی خراسان رضوی در ارتباط با خنک ترین شهرستان در استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: شهرستان فریمان در صبح امروز با 16 درجه سانتی گراد سردترین نقطه استان بوده، همچنین شهرستان مه و لات با 39 درجه دما گرم ترین شهرستان استان در روز گذشته بوده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار