عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:ا بیان اینکه مواضع جمهوری اسلامی در مقابل هرگونه زیاده‌خواهی آمریکایی‌ها کوبنده و قاطعانه است، اظهار داشت: حراست از منافع ملی کشورمان از واجبات و بزرگترین وظایف مسوولان به‌ویژه دولت است.
کد خبر: ۶۴۰۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵ 07 August 2018

تابناک فارس به نقل از دفاع پرس:«مسعود گودرزی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم شهرستا‌ن‌های ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مواضع جمهوری اسلامی در مقابل هرگونه زیاده‌خواهی آمریکایی‌ها کوبنده و قاطعانه است، اظهار داشت: حراست از منافع ملی کشورمان از واجبات و بزرگترین وظایف مسوولان به‌ویژه دولت است.

وی در ادامه با بیان اینکه مذاکره با آمریکایی‌ها منفعتی برای کشورمان ندارد، افزود: عقیده و سیاست ما در حوزه بین‌الملل بر این است که برای تامین منافع ملی نیاز به تعامل با تمام کشورها داریم. اما در حقیقت غیر از مذاکره و تعامل با رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی ما با تمام کشورها حاضر به مذاکره هستیم، کمااینکه با آمریکایی‌ها نیز در قالب برجام مذاکره کرده‌ایم اما آنها به هیچ کدام از تعهدات خود تحت هیچ شرایطی پایبند نبودند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پرونده مذاکرات با آمریکا با خروج آنها از برجام بسته شد، گفت: باید از برجام عبرت بگیریم و زمان و توان خود را صرف کارهایی کنیم که در جهت رونق اقتصادی کشور با اتکا به ظرفیت‌های داخلی باشد؛ چراکه مطرح کردن دوباره مذاکرات با آمریکا حاشیه‌ای غیر مهم و بیهوده است.

نماینده مردم شهرستان‌های ممسنی و رستم در مجلس با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور تاکید کرد: تمام مسوولان کشور و در راس تمام آنها دولت باید تمام توجه خود را معطوف به کاهش مشکلات معیشتی مردم کنند؛ باید باور داشته باشیم که مشکلات اقتصادی پدید آمده در کشور، ارتباطی با خارج از مرزها ندارد، کاهش مشکلات معیشتی مردم در قبال مذاکرات با آمریکا، فرافکنی است که عده‌ای برای تعامل با آمریکایی‌ها در کشور مطرح می‌کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار