مدیرعامل تشکل‌های قرآنی استان فارس گفت:مسؤولان آن‌چنان که باید از ظرفیت‌های قرآنی استان حمایت نمی‌کنند، تصریح کرد: اگر همه پای کار آمده و همت کنند می‌توان فارس را به‌عنوان استان قرآنی کشور معرفی کرد.
کد خبر: ۶۴۰۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹ 07 August 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:محمدحسین اسلامی اظهار داشت: برای قرآنی شدن سبک زندگی مردم همه باید همکاری کنند، چراکه معتقدیم هرقدر جامعه به سوی قرآن گرایش پیدا کند آسیب‌ها و معضلات نیز کمتر می‌شود.

وی با گلایه از عدم توجه به موسسات و مجموعه‌های قرآنی استان فارس در سال‌های اخیر گفت: هنوز زیرساخت توسعه فعالیت‌های قرآنی در فارس فراهم نشده و برای پیشرفت در این زمینه باید مدیران ارشد استان اهتمام جدی داشته باشند.

مدیرعامل تشکل‌های قرآنی استان فارس با اشاره به وضعیت نامطلوب موسسات و مجموعه‌های قرآنی از لحاظ امکانات و اعتبارات مالی، بیان کرد: امروز حلقه گم شده در جامعه عمل به قرآن بوده و نباید بگذاریم قرآن در میان مردم فراموش بشود.

وی با اشاره به اینکه مسؤولان آن‌چنان که باید از ظرفیت‌های قرآنی استان حمایت نمی‌کنند، تصریح کرد: اگر همه پای کار آمده و همت کنند می‌توان فارس را به‌عنوان استان قرآنی کشور معرفی کرد.

اسلامی با اشاره به اینکه این ظرفیت در سومین حرم اهلبیت(ع) مهجور واقع شده است، تاکید کرد: بیشتر سرمایه‌های قرآنی استان اعم از پیشکسوتان، قاریان و... مهجور بوده و هیچ توجهی به آنها نمی‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار