معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم:
کرباسچی با یادآوری دغدغه های رهبر معظم انقلاب نسبت به اهمیت تربیت قرآنی فرزندان ایران، گفت: برای اطمینان از آینده کشور باید از کانون خانواده به عنوان مهمترین مرکز تربیتی و پس از آن از مهد های کودک تا مقاطع مختلف تحصیلی فرزندانمان را با آموزه های قرآنی آشنا کنیم.
کد خبر: ۶۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸ 20 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مسعود کرباسچی در آئین افتتاح ششمین نمایشگاه و جشنواره قرآنی قشم با بیان این مطلب، اعلام کرد: ایجاد فرهنگستان قرآنی در قشم با رویکرد تقویت حوزه مفاهیم برای حفظ  کانون خانواده ها بسیار حائز اهمیت است.

وی با یادآوری دغدغه های رهبر معظم انقلاب نسبت به اهمیت تربیت قرآنی فرزندان ایران، گفت: برای اطمینان از آینده کشور باید از کانون خانواده به عنوان مهمترین مرکز تربیتی و پس از آن از مهد های کودک تا مقاطع مختلف تحصیلی فرزندانمان را با آموزه های قرآنی آشنا کنیم.

به گفته معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، آشنایی کودکان، نوجوانان و جوانان با مفاهیم قرآنی از مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه قرانی قشم است و امیدورایم برنامه های فرهنگ قرآنی باعث شود که کشورمان پیوسته توسط افراد متخصص پایبند به قرآن کریم، اداره شود.

وی، اختصاص 500 متر مربع فضای ششمین نمایشگاه قرآنی قشم به حوزه کودک و نوجوان و ارائه بهترین آثار قرآنی ویژه سنین 3 تا 11 سال را از ویژگی های این نمایشگاه برشمرد.

کرباسچی در بخش دیگری از سخنان خود از هنرمندان کشور از جمله جزیره قشم در رشته های مختلف به ویژه تئاتر درخواست کرد که هنر خود را در خدمت قرآن کریم قرار دهند و جامعه را در آثار هنری خود با الهام از قرآن کریم، هدایت کنند.

وی در پایان با اشاره به شرایط اقلیمی جزیره قشم و همچنین ویژه برنامه های متنوع ماه مبارک رمضان در مساجد این منطقه، گفت: برای بهره بردن بیشتر روزه داران از برگزاری نمایشگاه قرآنی در قشم، از سال آینده این رویداد مهم حوزه فرهنگ قرآنی در بهمن ماه و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.

ششمین نمایشگاه و جشنواره قرآنی قشم با حضور حجت الاسلام محمدرضا حشمتی معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امام جمعه شهرستان قشم، احمد حبیبی عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد، کمال زاده فرماندار، کمساری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قشم و جمع دیگری از مسئولین درمحل نمایشگاه های دائمی قشم افتتاح شد.

 این نمایشگاه به مدت 10 شب تا دوم مرداد ماه از ساعت 22 تا یک بامداد ادامه خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار