مدیر کل اداره ارتباطات و فناوری استان یزد از برگزاری مسابقه ملی عکس «همه جا در دسترس» خبر داد و گفت: برگزیدگان این مسابقه هشتم شهریورماه مصادف با عید غدیر با برپایی نمایشگاهی از آثار برگزیده، تجلیل خواهند شد.
کد خبر: ۶۳۸۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 04 August 2018

«اکرم فداکار» مهلت ارسال اثار به این مسابقه را تا 29 مردادماه ذکرکرد و گفت: این مسابقه با موضوع «پیشرفت و توسعه ارتباطات و فناوری‏‏های اطلاعات در مناطق دور افتاده کشور» برگزار خواهد شد.

وی افزود: علاقمندان می ‎‎ توانند در قاب تصویر، مفاهیم را به سادگی به مخاطب ارائه و اهداف مطلوب را به بهترین شکل در اقشار جامعه نهادینه کنند لذا با توجه به دسترسی عموم جامعه به شبکه‏‏‌های مجازی و نقش موثر عکس در این رسانه‏‏‌ها، این مسابقه به صورت حرفه‏‏‌ای برگزار خواهد شد.

این مسئول در مورد محورهای این مسابقه نیز بیان کرد: تاثیر و نمود ابزار ارتباطات جمعی در مناطق، فرهنگ ‎‎ ها و اقوام مختلف کشور، تاثیر ابزارهای ارتباطی و فناوری اطلاعات در تسهیل زندگی روزمره روستاییان و همچنین استفاده از تجهیزات فناورانه مانند گوشی‌‏های هوشمند، تبلت، کامپیوتر، برنامه‏‏‌ها و شبکه ‎‎ های مجازی در مناطق دور افتاده از محورهای اصلی این مسابقه هستند.

وی در رابطه با دیگر محورهای برگزاری این مسابقه خاطرنشان کرد: پیامدها و تاثیرات مثبت و منفی پیشرفت ارتباطات و فناوری اطلاعات و قرار گرفتن آن در دسترس همه به ویژه در فرهنگ و زندگی روستاییان نیز از دیگر محورهای این مسابقه است.

فداکار با بیان این که حضور برای تمامی هنرمندان عکاس آزاد است، یادآور می‏‏شود: اما آثار به صورت تک عکس پذیرفته می ‎‎ شود و هر عکاس می‏‏‌تواند با هشت فریم عکس در این مسابقه شرکت داشته باشد.

وی افزود: هر گونه اصلاح و ویرایش عکس در صورتی که اصالت عکس را تغییر ندهد، هیچ مانعی ندارد و عواقب حقوقی هر اثر کپی یا متعلق به شخص دیگر، در هر مرحله‌‏‏ای به عهده شرکت‏‏‌کننده است.

این مسئول با بیان این که آثار باید به صورت یک فایل در سایز 70×100 سانتی‏‏متر بر روی CD و DVD به همراه فایل اطلاعات کامل شخص به نشانی تهران، خانه عکاسان واقع در خیابان سید جمال الدین اسد آبادی ارسال شود، ادامه داد: علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌‏‏توانند از طریق شماره تلفن ‎‎ های 021-88984128 و 021- 88973798 اقدام کنند.

فداکار در پایان در رابطه با جوایز این مسابقه نیز تصریح کرد: به برگزیدگان اول تا سوم به ترتیب مبالغ پنج میلیون تومان، سه میلیون و دو میلیون تومان اهدا و به پنج نفر نیز با مبلغ یک میلیون تومان تقدیر خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار