کد خبر: ۶۳۷۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴ 31 July 2018

 

تابناک هرمزگان- موفقيت تيم دو ميدانى هرمزگان در مسابقات ليگ نونهالان با پيشتازی در کشور با 6 مدال طلا، 4 نقره و يک برنز به کار خود پايان دادند. 

 

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی تابناک هرمزگان ، مطابق اعلام صداوسيما در اين پيكارها طاها داوری و عليرضا نيک خو در ماده 100 متر سرعت به مدال طلا دست يافتند ، رضا خوشکار در ماده 110 متر با مانع طلا گرفت ، اميد جعفری در ماده 800 متر سرعت طلايی شد و فيض‌الله صالحی مقدم در ماده 400 متر سرعت نيز طلا اين مادت را از آن خود کرد.

اما در ماده ريله سوئيسی تيمی ، هرمزگان با ترکيب عليرضا نيک خو، مهدي فولاد‌زاده ، اميرحسين عبدلی پور و اميد جعفری قهرمان مسابقات شدند و به مدال با ارزش طلا دست يافتند ضمن اين که مدال‌های نقره تيم هرمزگان را هم امير حسين عبدلی پور در ماده 400 متر ، سجاد حاجبی در ماده 800 متر، امير حسين چمنی در ماده 100 متر و روح الله دورانديش در ماده 1500 متر به گردن آويختند و تنها مدال برنز تيم هرمزگان را مهدی فولاد زاده در ماده 100 متر از آن خود کرد.

همچنین ، مسابقات ليگ دو و ميدانى منطقه 7 كشور به ميزبانی يزد با حضور تيم های هرمزگان ، کرمان و منطقه آزاد کيش برگزار شد.

 

 

پایان خبر/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار