کد خبر: ۶۳۷۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶ 30 July 2018

 

تابناک هرمزگان- آموزشگاه آزاد خياطی ياس با مجوز فنی حرفه ای و تجهيز کارگاهی 300 ميليون ريالی و همکاری آموزش و پرورش در خصوص فضای کارگاهی با ظرفيت برگزاری دو دوره آموزشي براي 30 کارآموز وتوانايی توليد انبوه با حضور فرماندار جاسک افتتاح شد . 

 

به گزارش تابناک هرمزگان، از شهرستان جاسک، فرماندار آنجا در آيين اين افتتاحيه در جمع مربيان و کارآموزان و کارکنان مرکز فنی حرفه ای گفت: به نظر ميرسد آموزش های فنب و حرفه ای به سبب انعطاف پذيری نشأت گرفته از خصيصه های بازار کار و اوضاع اقتصادی کشور و نيز به دليل آموزش و ايجاد مهارت های لازم در افراد برای توانايی در احراز مشاغل ، نقش به سزايی در اشتغال دارد.

احمدي افزود: در موقيت کنونی که دشمن مساله اقتصادی کشور را هدف قرار داده با آموزش مهارت های لازم و مشارکت همگانی در کارهای توليدی علاوه بر بازار داخلی حتی صادر کردن دستاوردهای بانوان ولباس های بومی محلی می توان گامی در راستای فرمايشات مقام معظم رهبری و برنامه های اقتصادی دولت برداشت .

وی بيان داشت: وقتی همه ما برای تامين مايحتاج و موارد مصرفی بازار داخلی وحتی صادارات کالاها برای رونق اقتصادی تلاش کنيم دشمن و بدخواهان نظام عملاً در اين مورد نيز مثل گذشته با شکست مواجه خواهند شد.

فرماندار جاسک ابراز کرد: تهاجم فرهنگی بد حجابی ، مسائل اقتصادی چند برنامه اخير دشمن برای ضربه زدن به اين نظام می باشد که کار شما بانوان هم در حوزه اقتصادی با توليد انبوه وحرفه آموزی و هم با توليدات الگو گرفته از حجاب اسلامی می توانيد در دو جبهه در مقابله با بد خواهی های دشمنان با تلاش و پشتکار ايستادگی کنيد.

مصطفی افتخاری رئيس مرکز فنی حرفه ای جاسک نيز در اين مراسم گفت: آموزشگاه آزاد خياطی ياس با مجوز فنی حرفه ای و تجهيز کارگاهی 300 ميليون ريالی برای برگزاری دو دوره با 30 کارآموز افتتاح گرديد ، که در صورت موفقيت در برگزاری دوره ها  وکارتوليدی 600 ميليون ريال تسهيلات به اين مرکز برای تکميل وبروز کردن تجهيزات  نيز در نظر گرفته می شود .

در پايان فرماندار جاسک با مربيان مرکز فنی حرفه ای جاسک ديدار کرد و لوح تقدير مديرکل فنی حرفه ای استان نيز به مربيان اهداء کرد و از زحمات کارکنان این مرکز تقدير کرد.ندای هرمزگان/پایان خبر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار