عضو شورای اسلامی شهر بدره گفت: قطع شدن مکرر برق مردم این شهرستان گرمسیری را کلافه کرده است.
کد خبر: ۶۳۷۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷ 30 July 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ هادی صی هاشمی اظهار داشت: حال چیزی که هر روز در شهرستان بدره اتفاق می‌افتد و باعث اعتراض و گلایه مردم شده این است که با وجود گرمای بالای 45 درجه و قرار گرفتن شهرستان بدره جزو مناطق گرمسیری استان چرا باید روزانه بیش از 2 ساعت مردم با قطعی برق آنهم خاموشی های بدون اعلام و برنامه قبلی مواجه باشند.

وی تاکید کرد: چرا باید مردم تماس بگیرند و شکایت کنند که یخچال‌ های کسبه و فروشندگان در بازار دچار اشکال شده است.

عضو شورای شهر بدره افزود: هرچند قطعی برق برای همه مردم مشکلات روزمره به وجود آورده است اما برخی اقشار و صاحبان برخی مشاغل و حرفه‌ها می‌گویند از قطعی برق خسارت دیده‌اند.

صی هاشمی یادآور شد: آب شدن و فاسدشدن مواد غذایی موجود در یخچال‌های سوپرمارکت‌ها، لبنیاتی ها، فاسد شدن خمیر نانوایان، سوختن و یا نیم ‌سوز شدن دستگاه‌های برقی و خسارت‌ به واحدهای تولیدی، همه از تبعات قطعی‌ های بی ‌برنامه برق است.

وی افزود: شهرستان بدره با اینکه جزو مناطق گرمسیری است و اختلاف دمایی در حد 2 درجه با دره شهر و حدود 6 درجه نسبت به شهر ایلام دارد متاسفانه در گروه مناطق گرمسیری قرار نگرفته و روزانه در اوج گرما و با بیش از 2 ساعت قطع می شود.

عضو شورای شهر بدره اظهار داشت: مردم از مسئولان انتظار دارند اوضاع را مدیریت و اگر شرایط بحرانی است که چاره‌ای جز قطع‌کردن روزانه برق وجود ندارد، قطعی‌ها طبق زمان‌بندی و به صورت عادلانه اتفاق بیفتد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار