کد خبر: ۶۳۶۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳ 29 July 2018

 

تابناک هرمزگان-صباغی زاده درباره هر دو کشور ایران و چین از ممالک کهن دنیا هستند،بیان داشت: هر دو کشور در حال توسعه اند و هر دو توانسته اند الگوی خاص توسعه اقتصادی و اجتماعی خود را ایجاد کنند و همین مساله سبب میشود اقتصاد دو کشور مکمل یکدیگر باشند.

 

به گزارش تابناک هرمزگان، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس با بیان اینکه همواره جذب سرمایه گذار از دغدغه های اتاق بازرگانی بندرعباس بوده است، بیان کرد: زمینه برای جذب سرمایه گذار و فعالیت تجار خارجی مهیا است و سرمایه گذاران باید قدر این استان زرخیز را بدانند.

محمدامین صباغی زاده در نشست تخصصي با سركنسول كشور هنگ كنگ و مسولين نمايندگی چين با اتاق معين بندرعباس و اتاق مشترک ايران و چين اظهار داشت: ظرفیتهای اقتصادی استان هرمزگان در چهار بخش بندری ، ریلی ، هوایی و زمینی زبانزده و شرکت های هنگ کنگی می توانند ، با تأمین مالی پروژه های زیربنایی و آوردن دانش در حوزه هایی مثل حمل و نقل و خدمات، نقش چین را در ایران تکمیل کنند.

وی در ادامه افزود: جذب سرمایه گذار خارجی نخستین هدف ماست و می کوشیم با معرفی ظرفیت های تجاری استان هرمزگان علاوه بر گسترش مراودات تجاری شاهد افزایش توریسم نیز باشیم.

صباغی زاده درباره هر دو کشور ایران و چین از ممالک کهن دنیا هستند،بیان داشت: هر دو کشور در حال توسعه اند و هر دو توانسته اند الگوی خاص توسعه اقتصادی و اجتماعی خود را ایجاد کنند و همین مساله سبب میشود اقتصاد دو کشور مکمل یکدیگر باشند.

رئیس اتاق بازرگانی بندرعباس در ادامه این نشست تا پایان آن به معرفی ظرفیت های طلایی استان هرمزگان پرداخت.

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار