مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی در استان، توجه جوانان و نوجوانان را به رشته های ورزشی جلب می کند همچنین سبب می شود ورزشکاران استان با انگیزه بیشتری به رقابت بپردازند.
کد خبر: ۶۳۶۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ 29 July 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛بهروز حیدر زاده اظهار کرد : در سال گذشته استان ایلام میزبانی ۲۴ مسبقات کشوری و بین المللی داشته که تلاش می شود این امر مهم در سالحاری ادامه و زمینه توسعه ورزش استان فراهم شود.

وی بیان داشت: در راستای ساماندهی ورزش استان توجه به ورزش در سطح شهرستان‌ها، برنامه های مناسبی تدارک یافته که بدون شک موفقیت ورزش استان را به همراه خواهد داشت.

حیدرزاده تصریح کرد: با یاری مسوولان و تقویت زیرساخت‌های ورزشی می توان زمینه شکوفایی ورزش استان دربحث اعزامی ها به مسابقات را فراهم نمود.

اخذ مجوز ۲۰ چمن مصنوعی در استان ایلام
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام ادامه داد: در سال‌جاری مجوز ۲۰ چمن مصنوعی در روستاهای محروم و آسیب زای سطح استان اخذ شده که به زودی کار نصب آن شروع خواهد شد.

وی ادامه داد: این موضوع با همکاری وزارت ورزش و جوانان و وزارت نفت صورت گرفته و در این راستا مبلغی نزدیک به ۷ میلیارد تومان جذب شده است

سرانه ورزشی ایلام به یک متر می رسد
مدیر کل ورزش و جوانان ایلام در ادامه گفت: در بخش لومار نیز یک استادیوم کامل و استاندارد احداث خواهد شد، در بخش سیروان یک سالن ورزشی در چشمه رشید کارزان که کار آن رو به پایان است و که درهفته دولت افتتاح خواهد شد.

حیدرزاده بیان داشت: در سایر شهرستان ها نیز به همین شکل پروژه های در دست اجرا و آماده افتتاح و بهره برداری است.

وی اضافه کرد: هم اکنون سرانه ورزشی در استان از معیار کشوری بسیار بالاتر بوده، سرانه ورزشی استان به ازای هر نفر ۸۴ سانتی متر است که با احداث و بهره برداری از این پروژه ها نزدیک به یک متر هم خواهد رسید./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار