رقابتهای بازیهای آسیایی جاکارتا مرداد ماه سال جاری در حالی برگزار می شود که سهم استان ایلام ورزشکارانی در رشته های وزنه برداری ،کاراته ،کبدی ،تیراندازی و رزمی است
کد خبر: ۶۳۶۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳ 29 July 2018


به گزارش تابناک ایلام ؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۲۴ ورزشکار خانم و آقا، در رشته های مختلف ورزشی به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.


بهروز حیدرزاده در ادامه ورزشکاران ایلامی تیم ملی را ۳۴ نفر عنوان کرد و گفت: این افراد در طول سال با اعزام به مسابقات بین المللی، آسیایی و جهانی موفق به کسب مدال های متعددی شده اند.


وی در ادامه سهم ورزشکاران ایلام در مسابقات آسیایی جاکارتا را ۷ نفر عنوان کرد و بیان داشت: سهم ورزشکاران استان در مسابقات آسیایی در دوره قبل ۴ الی ۶ نفر بود، که با توجه به کسب مدال های مختلف ورزشکاران این تعداد در سالجاری افزایش یافت.


وی خاطرنشان کرد: ورزشکاران ایلامی در رشته های، تیراندازی، وزنه برداری، کبدی، رزمی و کاراته برای تیم ملی درمسابقات آسیایی جاکارتا مرداد ماه سالجاری به کشور اندونزی اعزام خواهند شد و به رقابت خواهند پرداخت.

بهروز حیدر زاده ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان با اعزام ورزشکاران استان به مسابقات کشوری، آسیایی، بین المللی و جهانی ، شرکت در اردوهای آمادگی،ضمن حمایت همه جانبه، اعتبارات مالی مناسبی نیز برای نظر گرفته است.


وی افزود: حضور مسولان ارشد استانی در کنار ورزشکاران برای کسب مدال تاثیر گذار می باشد و اداره کل با در نظر گرفتن جوایز مادی همواره آنان را مورد حمایت قرار داده است.


وی در ادامه شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی را از اولویت های مهم ورزش و جوانان استان دانست و گفت: توجه به این موضوع مهم، آینده ورزش قهرمانی و حرفه ای استان را تضمین خواهد کرد.


مدیرکل ورزش و جوانان ایلام تلاش برای جذب حامی مالی با توجه به وجود استعدادهای بسیار در استان را از دیگر برنامه های این اداره کل برای حمایت از ورزش قهرمانی و ورزشکاران اعلام کرد./م



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار