سخنگوی شرکت آب و فاضلاب شیراز با اعلام اینکه وضعیت آب‌رسانی به شیراز بدون هیچ مشکلی در حال انجام است، شایعات مبنی بر قطعی آب را تکذیب کرد.
کد خبر: ۶۳۵۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸ 26 July 2018


تابناک فارس به نقل از تسنیم:اکبر انتظار مهدی ضمن تکذیب هر گونه خبر مبنی بر قطع یا جیره‌بندی آب در شهرستان شیراز اظهار داشت: شهروندان باید توجه کنند اخبار صحیح و موثق را از طریق رسانه‌ها دریافت کنند و از توجه به اخبار غیررسمی خودداری کنند.

مدیر روابط عمومی آبفای شیراز با تاکید بر اینکه آب آشامیدنی شیراز با استانداردهای سازمان بهداشت جهانی برابری دارد افزود: همچنین آزمایشگاه مرجع این شرکت به‌صورت 24 ساعته فعالیت دارد تا آب آشامیدنی با بهترین کیفیت در اختیار مشترکان قرار گیرد.

انتظار مهدی با اشاره به هشدارهای صرفه‌جویی آب و فاضلاب شیراز در ماه‌های اخیر گفت: با توجه به این هشدارهای جدی و در صورت صرفه‌جویی تمامی مشترکان احتمال جیره‌بندی آب وجود ندارد و چنانچه بر این موضوع تصمیم گرفته شود از طریق رسانه به شهروندان اعلام می‌شود.

سخنگوی شرکت آب و فاضلاب شیراز در بخش دیگری از توصیه‌های خود به موضوع مصرف آب شرب در کولرهای خانگی اشاره کرد و گفت: در فصول گرم دمای هوای شیراز به بیش از 40 درجه می‌رسد و در این زمان تنها کولرهای آبی در هر ساعت بیش از 20 لیتر آب مصرف می‌کنند.

انتهای پیام/ش

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار