فرماندار ملکشاهی؛
فرماندار ملکشاهی با بیان اینکه ارتقای راه ملکشاهی از فرعی به شریانی و اصلی در حال انجام مراحل قانونی است، گفت: با تلاش استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی مسیر 110 کیلومتری ایلام - ملکشاهی - مهران جهت اصلاح و توسعه و ارتقاء از فرعی به اصلی و شریانی در حال اجرای مراحل قانونی است که امیدواریم هر چه زودتر ردیف بودجه آن ابلاغ شود.
کد خبر: ۶۳۴۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴ 25 July 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد تاسمه  در جریان بازدید جمعی از مسئولان و کارشناسان سازمان برنامه و بودجه کشور از راه ارتباطی ایلام - ملکشاهی - مهران اظهار داشت:طبق برآورد اولیه کارشناسان سازمان برنامه و بودجه کشور 950 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه راه ملکشاهی نیاز است.

وی با بیان اینکه با توسعه محورهای ارتباطی شهرستان شاهراه ارتباطی شمال - جنوب استان تکمیل می شود، افزود: موقعیت جغرافیایی ملکشاهی ارتباط شهرستان های شمالی را با شهرستان مهران و دهلران در کوتاهترین زمان ممکن خواهد ساخت.

فرماندار ملکشاهی همچنین به رویداد مهم اربعین اشاره کرد و یادآور شد: زیرساخت های استان برای پذیرایی از کنگره عظیم و بین المللی اربعین در حال تحول بنیادی است و ملکشاهی نیز به عنوان مسیر دوم و موازی مسیر اصلی از این تحول بزرگ بی نصیب نمانده است.

تاسمه گفت: هم اکنون محور ایلام - ملکشاهی - مهران در حال اصلاح و توسعه است که در صورت تحقق اعتبار ماده 32 از سوی سازمان برنامه و بودجه این مسیر به عنوان شاهراه ارتباطی نقش مهمی در توسعه و اشتغال شهرستان ملکشاهی و سایر شهرستان های همجوار خواهد داشت.

در جریان این بازدید جمعی از مسئولان و کارشناسان سازمان برنامه و بودجه کشور مسیر ارتباطی ایلام – ملکشاهی و مهران مورد بازدید و بررسی میدانی قرار دادند.

محور 110 کیلومتری ایلام - ملکشاهی – مهران در چند سال گذشته به عنوان راه دوم و جایگزین مسیر ایلام - مهران مورد توجه و استفاده زائران اربعین حسینی قر ار گرفته است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار