دکتر امینی خطاب به وزیر نیرو؛
نماینده مردم شریف ایلام درمجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای خطاب به وزیر نیرو از وی خواست تا با توجه به شرایط حاد افزایش دمای هوا و اختلال درزندگی عادی مردم هرچه زودتر نسبت به رفع مشکل و تعدیل قطعی برق مناطق این استان اقدام های لازم و عاجل صورت پذیرد.
کد خبر: ۶۲۹۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹ 14 July 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکترسلام امینی  با ارسال نامه ای خطاب به وزیر نیرو از وی خواست تا با توجه به شرایط حاد افزایش دمای هوا و اختلال درزندگی عادی مردم هرچه زودتر نسبت به رفع مشکل و تعدیل قطعی برق مناطق این استان اقدام های لازم و عاجل صورت پذیرد. دراین نامه آمده است؛

آقای وزیر همه چیز مهیاست! هواپیمایی که بارفع نقص فنی بایکی دو روز تأخیر شما را به ایلام برساند، باند فرودگاه شعله ور از هُرم گرما، آسمان خورشیدهای سوزناک ، مردمی گرمازده که بی صبرانه منتظر استقبال از جنابعالی هستند و گرمای 55 درجه که سفر داغ شما را به ایلام تعبیر خواهد کرد.


لطفا با من به ایلام ( دیار جنگزده و گرمازده ) بیایید و از نزدیک عرقریزی و رنجوری والبته صبوری نجیبانه مردم مرزدار این دیار حماسه ساز را مشاهده کنید!


مردمی که در طول روزهای سوزان وتفتیده تابستان ، مدام با قطعی برق مواجه هستند. مردمی که گوشت ولبنیات و مواد غذایی مغازه دارانش فاسد می شود و در جوی های آب ریخته می شود تا اوضاع رقت بار اقتصادیشان زیانبار و وخیم تر رقم بخورد.


آقای اردکانیان!60درصدبرق مصرفی استان ایلام مربوط به مناطق گرمسیری است که درشرایط کنونی عدم مصرف برق برای آنان اجتناب ناپذیراست چرا که در مناطق گرمسیری استان ایلام بادمای هوای بالای ۵۵درجه، شغل و معیشت و حیات آدم ها به استفاده از لوازم خنک کننده و سرمایشی بستگی دارد.

درسهمیه های قطعی برق و خاموشی که به این استان اختصاص داده شده است حتی اندک قطعی برق هم که به مناطق گرمسیری در ساعات اولیه و پایانی روز تعلق بگیرد بازهم برای مردم عذاب آور وغیرقابل تحمل است

ازسوی دیگر نیک می دانیم که عدم سهمیه بندی قطع برق مناطق گرمسیری استان ایلام، سایر مناطق استان را دچار زحمت و نگرانی و التهاب های زیستی خواهد کرد که این امر نیز باعث نارضایتی مردم می شود لذا از جنابعالی و نیز آقای مهندس کُردی مصرانه می خواهیم .


این مهم را باقید فوریت به صورت جدی و اورژانسی پیگیری فرمایید به گونه ای که برق مناطق گرمسیری استان ایلام که از تعرفه گرمسیری درجه یک هم استفاده می کنند.


از شمول خاموشی ها همانند سایر مناطق گرمسیری کشورمعاف شوند و سهمیه قطعی برق سایر مناطق استان به حداقل برسد تامردم زندگی عادی خود را از سر گیرند.


بی گمان مردم سرد و گرم چشیده ایلام که ناملایمات دوران دفاع مقدس را در شرایط دشوار جنگی تجربه کرده اند ، درمصرف برق و تحمل فصل داغ تابستان مثل همیشه نهایت صرفه جویی و مسئولیت پذیری اجتماعی خود را انعکاس خواهند داد.


ازسوی دیگر انتظار می رود کارکنان شریف دوایر دولتی در این وضعیت اضطراری همگام با مردم، پیشگام صرفه جویی واقعی مصرف برق باشند که دراین راستا باید استاندار محترم با متخلفین افزایش بی رویه مصرف برق در دوایر دولتی و سازمان های متبوع قاطعانه برخورد نمایند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار