کد خبر: ۶۲۹۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵ 13 July 2018

«لیونل مسی» ستاره آرژانتینی، «نیمار» ستاره برزیلی و «کریستیانو رونالدو» کاپیتان تیم ملی پرتغال براساس جدیدترین گزارش ها، رده های اول تا سوم پردرآمدترین بازیکنان فوتبال جهان را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش ایرنا، در فهرست 10 نفره ای که روزنامه «دیلی میل» انگلیس پنجشنبه منتشر کرده است،اسامی سه بازیکن برزیلی، 2 آرژانتینی و 2 فرانسوی و سه بازیکن از کشورهای آلمان، پرتغال و شیلی دیده می شود.

براساس این فهرست، مسی با دریافت سالانه 53 میلیون و 500 هزار دلار، پر درآمدترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان است.

پس از وی نیمار بازیکن تیم ملی فوتبال برزیل و باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه قرار گرفته است که سالانه حدود 42 میلیون دریافت می کند.

پس از رونالدو که با انتقال به باشگاه یوونتوس ایتالیا، و کسب درآمد سالانه 35 میلیون دلار، در این فهرست سوم است، « الکسیس سانچز» بازیکن تیم ملی 'شیلی' و 'منچستر یونایتد' انگلیس قرار دارد که حقوق سالانه وی، 21 میلیون دلار اعلام شده است.

«اسکار دوسانتوز» بازیکن پیشین تیم ملی برزیل و شانگهای چین و «ازکوئیل لاوتزی» مهاجم پیشین تیم ملی آرژانتین و بازیکن تیم «هبی» چین نیز، به ترتیب با درآمد سالانه 27 میلیون و 900 و 26 میلیون و 800 هزار دلار در جایگاه پنجم و ششم قرار گرفتند.

«مسعود اوزیل» ملی پوش آلمانی و تیم باشگاهی آرسنال انگلیس نیز با دریافت سالی 24 میلیون دلار در رده هفتم، فهرست پردرآمدترین بازیکن فوتبال قرار دارد.

پس از اوزیل، به ترتیب «هالک» ملی پوش پیشین برزیلی و تیم شانگهای چین با درآمد سالانه 23میلیون و 300 هزار دلار، «کیلین امباپه» مهاجم ملی پوش فرانسوی و باشگاه پاری سن ژرمن با 21 میلیون دلار و « پول پوگبا» هم بازی امپابه و بازیکن منچستر یونایتد انگلیس با دریافت سالانه 20 میلیون و 400 هزار دلار در رده های هشتم تا دهم پردرآمد ترین بازیکنان جهان قرار گرفتند.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار