مدیر کل استاندارد استان اردبیل به ضرورت مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی جهت احداث آزمایشگاه‌های همکار استاندارد در این استان تاکید کرد.
کد خبر: ۶۲۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳ 16 July 2015
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از استاندارد اردبیل هاشم علایی شامگاه چهارشنبه در جلسه تشریح وضعیت آزمایشگاه های همکار این مجموعه گفت: اداره کل استاندارد آمادگی کامل در راستای حمایت از بخش خصوصی و برون سپاری بخش تصدی گری را دارد.

وی اضافه کرد: انتظار می رود سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در احداث آزمایشگاه های همکار دیگر مورد نیاز استان مشارکت کرده و زمینه ایجاد اشتغال را فراهم سازند.

مدیر کل استاندارد استان گفت: تاکنون هشت آزمایشگاه همکار در زمینه مصالح ساختمانی، غذایی و کشاورزی، اندازه شناسی و شیمیایی با اشتغال زایی حدود ۴۰ نفر در استان فعالیت دارند.

علایی همچنین به صدور اولین گواهینامه تأیید صلاحیت آزمایشگاه همکار رنگ و رزین در استان اشاره کرد و افزود: اولین آزمایشگاه همکار در زمینه آزمون انواع رنگ های ساختمانی و صنعتی در استان با نام آزمایشگاه شرکت رنگ و رزین پیروزی موفق به دریافت گواهینامه تأیید صلاحیت از این اداره کل شده است.

وی تاکید کرد: در سایه فعالیت این آزمایشگاه تولیدکنندگان انواع رنگ های ساختمانی و صنعتی می توانند شاهد انجام آزمون محصولات تولیدی خود در داخل استان باشند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار