رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: مازاد برقی که توسط واحدهای تولیدی و صنعتی خریداری‌شده اما مصرف نمی‌شود باید توسط شرکت توزیع برق استان ممیزی شده و به واحدهای دیگر واگذار شود.
کد خبر: ۶۲۵۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹ 02 July 2018

به گزارش تابناک قم، محمود سیجانی اظهار داشت: مسئله کسری برق در شهرک‌های صنعتی از مهم‌ترین معضلات استان درزمینهٔ تولید است.

وی با اشاره به عملکرد کلی استان قم در مسئله ستاد تسهیل و رفع موانع تولید افزود: در سال 97 تاکنون 13 جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تشکیل و 159 مصوبه در آن تصویب‌شده که ازاین‌بین 88 مصوبه انجام، 58 مصوبه در دست اجرا است، همچنین 5 مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نیز انجام‌نشده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به مبحث حق النظاره آب چاه‌های مصرفی و چاه‌های استفاده‌نشده در شهرک‌های صنعتی تأکید کرد: طبق مصوبات استانی باید تخفیف 50 درصدی در پرداخت هزینه‌های جانبی در این شهرک اجرایی شود.

سیجانی با بیان واگذاری ساختمان فنی و حرفه‌ای در شهرک صنعتی شکوهیه به شرکت شهرک‌های صنعتی ابراز کرد: با توافقات صورت گرفت امر آموزش در این ساختمان به‌صورت مشترک بین سازمان فنی حرفه‌ای و شرکت شهرک‌های صنعتی انجام می‌شود.

وی کسری برق موجود در شهرک‌های صنعتی استان را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: مازاد برقی که توسط واحدهای تولیدی و صنعتی خریداری‌شده اما مصرف نمی‌شود باید توسط شرکت توزیع برق استان ممیزی شده و به واحدهای دیگر واگذار شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به تشکیل دهمین جلسه کمیته نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بر دریافت تسهیلات رونق تولید ادامه داد: دهمین جلسه کمیته نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در هفته گذشته تشکیل‌شده و از چند واحد دریافت‌کننده تسهیلات بازدید صورت گرفته است.

سیجانی با اشاره به روند بازدید کمیته نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم بر دریافت تسهیلات رونق تولید عنوان کرد: درمجموع تاکنون کمیته نظارت از 61 واحد صنعتی بازدید داشته است که اشتغال موجود در این 61 واحد قبل از دریافت تسهیلات رونق تولید بیش از 2 هزار و 94 نفر بوده که پس از دریافت تسهیلات موردنظر 134 شغل جدید در این 61 واحد افزایش پیداکرده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار