رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان ممسنی از تکمیل نشدن موزه شهر نورآباد از سال 86 تاکنون خبر داد و خواستار کمک در تکمیل این پروژه علی رغم پیشرفت 70 درصدی فیزیکی کار شد.بر اساس گفته های وی حمایت های مالی از سوی سازمان و استان در حال انجام گرفتن بود که اگر محقق میشد ،ساختمان موزه این شهرستان باید تا اواخر سال 95 به اتمام میرسید.حال باید دید پاسخ مسئولان در این خصوص چیست؟ آبا اعتبار در تامین نشده بود؟ چرا؟ و اگر تامین شده در کجا هزینه شده است؟
کد خبر: ۶۲۴۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 30 June 2018

تابناک فارس به نقل از خبرنورآباد:رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان ممسنی از تکمیل نشدن موزه شهر نورآباد از سال 86 تاکنون خبر داد و خواستار کمک در تکمیل این پروژه علی رغم پیشرفت 70 درصدی فیزیکی کار شد.

 مصیب امیری با بیان اینکه عملیات اجرایی موزه نورآباد از سال 87 آغاز شده است اظهار داشت: با صرف هزینه‌ای بیش از 6 میلیارد ریال تاکنون اسکلت بتنی و دیوار پیرامونی و بخشی از نماسازی این موزه اجرا شده است.
وی گفته بود: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته چناچه اعتبار مورد نیاز به مبلغ 15 میلیارد ریال تأمین شود این پروژه بزرگ تا پایان سال مالی 95 تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.
همچنی محمودی رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان ممسنی نیز در گفتگو با خبرنگار ما این موضوع را عنوان کرده بود.

بر اساس گفته های وی حمایت های مالی از سوی سازمان و استان در حال انجام گرفتن بود که اگر محقق میشد ،ساختمان موزه این شهرستان باید تا اواخر سال 95 به اتمام میرسید.

حال باید دید پاسخ مسئولان در این خصوص چیست؟ آبا اعتبار در تامین نشده بود؟ چرا؟ و اگر تامین شده در کجا هزینه شده است؟
موزه نورآباد در شرق شهر نور آباد در زمینی به مساحت تقریبی 2 هزار متر مربع در دو طبقه در حال ساخت است که طبقه اول آن مشتمل بر گالری نمایش آثار، سالن کنفرانس و نمایشگاههای موقت می باشد.در طبقه هم کف این موزه تخصصی فضاهای اداری، خدماتی و آموزشی و گنجینه امن قرار دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار