مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه گفت: روستائیان می‌توانند برای دریافت تهسیلات از طریق سامانه کارا ثبت‌نام کنند و با ارائه طرح (خدماتی یا تولیدی) خود وام بگیرند.
کد خبر: ۶۲۴۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷ 28 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس؛مسعود خاکسار، اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید با هدف ایجاد اشتغال پایدار تسهیلات بدون سود به جوانان جویای کار پرداخت ‌می‌کند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه ادامه داد: امسال اولویت صندوق در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بدون سود تنها با اخذ کارمزد چهار الی ۶ درصد، در زمینه اشتغالروستایی و شهر‌های زیر ۱۰ هزار نفر است.

وی «هر روستا یک محصول و هر خانه یک کارخانه» را به عنوان شعار صندق کارآفرینی امید اعلام و بیان کرد: روستائیان می‌توانند برای دریافت تهسیلات از طریق سامانه کارا ثبت‌نامکنند و با ارائه طرح (خدماتی یا تولیدی) خود وام بگیرند.

خاکسار در توضیح برنامه‌های پیش‌بینی شده در راستای تحقق شعار، افزود: سعی شده با هماهنگی با فرمانداران و بخشداران، روستا‌ها و شهر‌هایی که پتانسیل و ظرفیت کار‌های تولیدی وخدماتی در روستا و شهر مورد نظر را دارند، شناسایی و با ارائه تسهیلات ارازان قیمت زمینه اشتغال پایدار در این مناطق به وجود آید.

این مسؤول در خصوص امهال تسهیلات صندوق کارآفرینی امید استان در مناطق زلزله‌زده، اضافه کرد: تسهیلات تا سقف ۵۰ میلیون تومان در شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل‌ذهاب.گیلان‌غرب، اسلام‌آباد غرب، جوانرود، روانسر، پاوه و بخش‌های ماهیدشت و کوزران طبق مصوبه هیأت دولت مورد امهال قرار گرفته است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار