به دلیل تخلف و کم کاری
مدیرکل بازرسی خراسان شمالی گفت: سال گذشته بیش از ٢٠ مدیرکل خراسان شمالی به دلیل تخلفات و کم کاری انجام گرفته در دستگاه، از بازرسی کل استان هشدار گرفته اند.
کد خبر: ۶۲۴۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱ 27 June 2018

احمد مهرپرور در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: سامانه اینترنتی و سامانه بازرسی خراسان شمالی همواره آماده پذیرش شکایت و نظرات مردم است.

مهرپرور با بیان اینکه وظیفه بازرسی از ۱۷۴ اداره و نهاد را برعهده داریم افزود: بازرسان اداره کل بازرسی خراسان شمالی همواره تلاش کرده اند ضمن رعایت همراهی با دستگاه های اداری به توان افزایی خود نیز بیفزایند.

وی تصریح کرد: بازرسی ها اداره کل بازرسی در دوره های ۴۵ روزه تا دو ماهه است که تمام اسناد مالی دستگاه ها به نوبت بررسی می شود.

مدیرکل بازرسی خراسان شمالی گفت: تاکنون ۶۰ مورد بازرسی از دستگاه های اجرایی و نهادها داشته ایم که ضمن تقدیر از همکاری دستگاه های اجرایی ۶۶ پرونده در اداره کل بازرسی تشکیل شد و ۸۰ نفر نیز در هیئت تخلف اداری محکومیت گرفته و ۲۶ پرونده پرسنل منجر به محکومیت شده است.

مهرپرور با اشاره به اینکه در بحث معاملات تلاش ویژه داشته ایم افزود: تاکنون ۱۰ مورد از معاملات انجام شده به دلیل تخلف ابطال شده است.

مدیرکل بازرسی خراسان شمالی با اشاره به اینکه سال گذشته  بیش از ٢٠ مدیرکل خراسان شمالی به دلیل تخلفات و کم کاری انجام گرفته در دستگاه از بازرسی کل استان هشدار گرفته اند، گفت: هم اکنون ۲۱ پرونده در دستگاه قضای استان در جریان است.

وی در پایان تصریح کرد: سال  گذشته ۶۰۰ مورد اعلان و شکایت از سوی افراد مختلف داشتیم که اکثر آن ها مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار