طی حکمی از سوی استاندار مرکزی
تابناک : طی حکمی از سوی زمانی قمی استاندار مرکزی، غلامعباس میرزایی به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان شازند منصوب شد
کد خبر: ۶۲۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱ 14 July 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی جلسه معارفه سرپرست جدید فرمانداری شازند با حضور با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی مسئولین استانی و شهرستانی در محل فرمانداری شازند برگزار شد.

شکرا... حسن بیگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در این آئین با تقدیر از زحمات مجید عسگری در سمت فرماندار سابق این شهرستان، گفت: تغییر و تحولات در مدیریت کشور امری طبیعی و الزامی است.

شکراله حسن بیگی با اشاره به لزوم الگوبرداری مدیران از قرآن کریم و فرمایشات امیرالمومنین خطاب به مالک اشتر در نهج البلاغه، افزود: عمل به توصیه های قرآن و نهج البلاغه منجر به رضایت خداوند و همچنین رضایت مردم است

حسن بیگی با اشاره به اینکه فرمانداران باید مشورت در امور و  استفاده از نظرات کارشناسی  را سرلوحه کار خود قرار دهند گفت : رسیدگی به حل مشکلات مردم، تعامل با ائمه جمعه، حضور در مناطق و بخشها و دهگردشی در ساعات غیر اداری، رفع مشکلات زیست محیطی، پیگیری سیاستهای دولت در شهرستان و مدیریت بهینه منابع با بهترین بهره وری را از وظایف فرمانداران برشمرد.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی کشور ارتقای بهره وری و خلاقیت مدیران اصلی اجتناب ناپذیر است و باید بتوان با کمترین امکانات کیفی ترین خدمات که رضایت مردم را جلب می کند ارایه کرد.    

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی تصریح کرد: فرمانداران باید در جهت ایجاد رونق اقتصادی، برقراری امنیت و تعامل با همه مسئولان اهتمام داشته باشند.     

غلامعباس میرزایی مدیرکل اداری و مالی استانداری مرکزی نیز که با حفظ سمت بعنوان سرپرست فرمانداری منصوب شده است، با تشکر از حسن اعتماد استاندار مرکزی، اضافه کرد: با تمام توان در راستای تحقق و پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید گام بر خواهم داشت.

وی شهرستان شازند را دارای پتانسیل و ظرفیت های بالایی در حوزه های کشاورزی، صنعت، گردشگری و... عنوان کرد و گفت: امیدوارم با مشارکت و همدلی مردم و مسئولین، خدمتگزار خوبی برای مردم شریف شهرستان شازند باشم و بتوانم در جهت توسعه همه جانبه این شهرستان حرکت نمایم.

گفتنی است غلامعباس میرزایی از نیروهای وزارت کشور است که سابقه خدمت در آموزش پرورش شهرستان خمین به مدت 4 سال و همچنین مدیر کل اداری و مالی استانداری مرکزی را در کارنامه خود دارد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار