شهرستان کهگیلویه؛
همزمان با ایام رحلت جانگداز حضرت امام خمینی ( ره ) و قیام خونین 15 خرداد و نیز سوگواری ایام شب های قدر، کتابخانه های عمومی شهرستان کهگیلویه اقدام به برپایی نمایشگاه کتاب با آثار امام خمینی ( ره ) و کتب مذهبی مرتبط با ماه مبارک رمضان و نصب پلاکارد و بنر در کتابخانه های عمومی نمودند.
کد خبر: ۶۱۵۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۴ 07 June 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، همزمان با ایام رحلت جانگداز حضرت امام خمینی ( ره ) و قیام خونین 15 خرداد و نیز سوگواری ایام شب های قدر، کتابخانه های عمومی شهرستان کهگیلویه اقدام به برپایی نمایشگاه کتاب با آثار امام خمینی ( ره ) و کتب مذهبی مرتبط با ماه مبارک رمضان و نصب پلاکارد و بنر در کتابخانه های عمومی نمودند.

عیسی روح الامین با بیان گرامیداشت ایام حزن و اندوه و اندوختن اعمال و کارهای نیک در این ایام از علاقمندان به مطالعه کتب مذهبی و آثار امام خمینی ( ره ) در کتابخانه عمومی ملاصدرا تا پایان ماه مبارک رمضان دعوت بعمل آورد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: نمایشگاه کتب هشتمین جشنواره رضوی در کلیه کتابخانه ها جهت ثبت نام علاقمندان دایر و دارای جوایز نفیس و ارزشمندی است.

روح الامین در پایان گفت: برندگان جشنواره رضوی بصورت شهرستانی، استانی و کشوری در روز تولد امام هشتم اعلام می شود و به برگزیدکان این جشنواره طی برنامه ای که متعاقبآ اعلام می شود، جوایز نفیسی اهدا می شود.

 

خبرنگار سید مصطفی گنجی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار