مدیر بازرسی اتاق اصناف یزد:
مدیر بازرسی نظارت اتاق اصناف استان یزد با اشاره به اینکه وجود 30 هزار واحد صنفی در این استان، گفت: با وجود این تعداد گسترده از واحدهای صنفی با کمبود 20 تیم نظارتی رو‌به‌رو هستیم.
کد خبر: ۶۱۵۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 06 June 2018

محسن مظفری زاده با اشاره به افزایش 15 درصدی قیمت زولبیا و بامیه در استان یزد، گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه ممتاز در یزد 15 هزار و 500 تومان، درجه‌یک 12 هزار تومان و زولبیا و بامیه در رده‌ی مرغوب نه هزار تومان است.

مدیر بازرسی نظارت اتاق اصناف استان یزد با اشاره به اینکه تا پایان ماه مبارک رمضان هیچ‌گونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلف، همراه و همگام با اتاق اصناف باشند و برای گزارش هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی و احتکار با واحد ستاد خبری اتاق اصناف به شماره 36291719 و یا سامانه 124 بازرسی سازمان صنعت معدن تجارت تماس بگیرند تا در اسرع وقت به تخلفات رسیدگی شود.

مظفری زاده در پایان بابیان اینکه 30 هزار واحد صنفی در استان یزد وجود دارد، اظهار داشت: 10 تیم بازرسی در استان داریم و به دلیل زیاد بودن واحدهای صنفی و بازرسی آن‌ها، با کمبود 20 تیم بازرسی دیگر مواجه هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار