مدیرکل راه‌آهن خراسان رضوی گفت: در ایام تعطیلات عید سعید فطر ظرفیت جابه‌جایی مسافران راه‌آهن خراسان رضوی افزایش پیدا می‌کند.
کد خبر: ۶۱۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۲ 14 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی محمدهادی ضیائی‌مهر در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: در هر شبانه‌روز 45 هزار مسافر توسط 87 رام قطار به صورت ورود و خروج در راه آهن مشهد مقدس جابه‌جا می‌شوند.

مدیرکل راه‌آهن خراسان رضوی با بیان اینکه برای تعطیلات عید فطر افزایش رام قطار در دستور کار قرار دارد، افزود: برای این ایام 4 رام قطار به 87 رام قطار طرح تابستانی افزوده می‌شود که از طریق این تعداد رام قطارها نیز افزایش 4 هزار و 240 نفری جابه‌جایی مسافر در این ایام را شاهد خواهیم بود.

وی عنوان کرد: همه‌ کارکنان بخش دولتی و خصوصی مرتبط با قطارهای مسافری آمادگی لازم را برای خدمت رسانی به زائران بارگاه منور رضوی در دور دوم سفرهای تابستانی و تعطیلات عید فطر دارند.

مدیرکل راه آهن خراسان رضوی تصریح کرد: همه ظرفیت و پرسنل راه آهن خراسان‌رضوی به‌صورت شیفتی آماده خدمت‌رسانی به مسافران تعطیلات عید فطر و برنامه‌های تابستانی هستند.

ضیائی‌مهر با بیان اینکه در برنامه تابستانی 50 درصد ظرفیت شبکه ریلی کشور به خراسان رضوی و مشهد ‌اختصاص دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر از 25 شهر و مرکز استان قطار مستقیم به صورت رفت و برگشت در مسیرهای خراسان رضوی و مشهد مقدس جابه‌جایی مسافر را به عهده دارد.

وی از کسب رتبه نخست راه آهن خراسان رضوی در حوزه جابه‌جایی مسافر در سه ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: سال گذشته نیز خراسان رضوی با احتساب راه آهن تهران توانست رتبه نخست جابه جایی مسافر را به خود اختصاص دهد.

مدیرکل راه آهن خراسان رضوی به تعداد مسافران جابه‌جا شده از طریق ناوگان ریلی استان در سال گذشته اشاره و بیان کرد: سال گذشته 13 میلیون و 650 هزار مسافر از طریق ناوگان ریلی استان جابه‌جا شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار