رئیس اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه از اجرای طرح سفره‌های بزرگ افطاری با مشارکت خیرین و بسیج محلات در نقاط حاشیه شهر به مناسبت ماه رمضان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۴۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸ 03 June 2018

به گزارش خبرنگار تابناک،زهره شریفی رئیس اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه در جمع خبرنگاراندر ادامه با اشاره به اجرای برنامه‌های دیگر توسط مدیریت بهزیستی شهرستان کرمانشاه در ماه مبارک رمضان، گفت: توزیع سبد مواد غذایی و خشکبار بین مددجویان که توسط خیرین تهیه شده از جمله این برنامه هاست.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه همچنین از بازدید مسئولان و خیرین از منازل معلولان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی به منظور حفظ کرامت آنان و بررسی مشکلات و نیاز‌های آن‌ها از نزدیک و تلاش برای برطرف کردن آن خبر داد.

شریفی به برگزاری جشن گلریزان (ضیافت باران مهر) با حضور خیرین به منظور جذب کمک برای جامعه هدف بهزیستی و رفع مشکلات آن‌ها اشاره داشت و افزود: هزینه‌های برگزاری این مراسم نیز بر عهده خیرین بود.

این مسئول گفت: در مراسم گلریزان ویژه مددجویان بهزیستی مبلغ ۲۲ میلیون و ۷۵۰ هزارتومان کمک جمع آوری شد.

شریفی با دعوت ازهمشهریان برای کمک به رفع مشکلات مددجویان تحت پوشش، گفت: مردم نوع دوست و خیرین می‌توانند در راستای اهدای کمک‌های نقدی خود مبالغ مورد نظر را به کارت ۱۶ رقمی این اداره به شماره ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۲۲۲۸۲ نزد بانک رفاه واریز کنند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: شهروندان همچنین می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را به دفتر مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهرستان به آدرس کرمانشاه-خیابان مصطفی امامی-روبه روی پارک معلم- جنب اداره کل آموزش و پرورش استان مراجعه کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار