نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در بافق از افزایش تعداد نمایندگان حوزه‌های یزد و مهریز خبرداد.
کد خبر: ۶۱۴۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 02 June 2018

محمد رضاصباغیان نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در جمعنمازگزاران بافقی به تشریح عملکرد خود پرداخت گفت: وضعیت اقتصادیمتاسفانه خیلی مطلوب نیست خصوصا اینکه آمریکا در صدد این هست تا وضعیت کشور را به سویی ببرد که وضعیت بدتر شودو مسئولان باید باوحدت این نقشه‌ها را خنثی کنند.

وی افزود: بعد از خروج از برجام، آمریکا فشار‌ها را بیشتر کرده و تنها راهکار مقابله با آن توجه به منویات رهبر معظم انقلاب و وحدت و همکاری بین دولتمردان و سایر قواست.

صباغیان خاطرنشان کرد:مردم انتظار دارند مشکلات حوزه انتخابیه بررسی و رفع شود که این موضوع جز کوچکی از وظایف نمایندگان است.

وی با اشاره به مصوبات مجلس در حوزه آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: یک درصد ازدرآمد همه‌ی دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های دولتی به آموزش و پرورش اختصاص یافته است.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد افزود: برق، آب و گاز آموزش و پرورش رایگان شد و مصوب شد از این پس، دانشگاه فرهنگیان فقط نیرو جذب کند و معلم حمایتی خصوصی گرفته نمی‌شود و مدارس دولتی می‌مانند.

وی اضافه کرد:در جلسه هفته پیش با مسئولان کشوری مقرر شد امتیازات شهرستان در نظرگرفته شود و بعد واگذاری‌های منابع ومعادن انجام گیرد.

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:در جلسه با وزیر مشکلات شهر بررسی شده است و حدود ۲۰دستور برای حوزه بهداشت و درمان از وزیر اخذ شده است که مجوز استخدام نیرو برای پلی کلینک تخصصی بافق اخذ شده است.

صباغیان افزود:در جلسه با نوبخت ۱۰دستور از، جمله تکمیل جاده بافق اخذ شده است و مشکل ماهی تیلا پیا در بافق با حضور وزیرجهادکشاورزی حل شد.

صباغیان با بیان اینکه میانگین روزی، یک نوبت در مجلس صحبت کرده ام و سوال نماینده پاسخ دارد خاطر نشان کرد:درزمینه حوزه انتخابیه در حال حاضر یک نماینده به حوزه مهریز و یزد اضافه می، شود و همه‌ی کار‌های حوزه انتخابیه انجام شده است و باید رای گیری شود.

صباغیان افزود:در مورد معدن کوشک گفت:درسال آینده باید مجوز این معدن به کسی واگذار شود که حقوق منطقه را حفظ کند.

وی با اشاره به بحث جاده تصریح کرد: جاده بافق یزد. بافق، بهادران به خوبی پیشرفت دارد و با پیگیری‌ها در اوج کمبود بودجه ۳۵ کیلومتر از، جاده یزد بافق زیرسازی و آسفالت شد که جا دارد از، مسئولان استان و شهرستان بافق تشکر شود.

گفتنی است:تامین اعتبار در رابطه با بحث آبخیزداری دشت گودگوار و منطقه قطرم، پیگیری راه آهن بافق به شاهرود از دیگر مباحثی بود که صباغیان به آن‌ها اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار