جام جهانی‌ روسیه 2018 نزدیكتر و نزدیكتر می‌شود. تنها 2 هفته تا به صدا درآمدن سوت بزرگترین فستیوال فوتبال ملی جهان باقی ‌مانده و تیم‌های ملی 32 كشور خودشان را برای حضور هرچه بهتر و قدرتمندتر در این رقابت‌ها آماده می‌كنند.
کد خبر: ۶۱۳۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴ 31 May 2018

به گزارش تابناک : بزرگترین پاداش در فوتبال، بازی كردن در این تورنمنت بزرگ است. بازیكنان به خوبی می‌دانند چشم میلیون‌ها نفر در سرتاسر جهان به آنها و عملكردشان دوخته شده و هر حركتی زیر ذره‌بین خواهد بود. نام و شرایط برخی بازیكنان كه از جام جهانی‌ می‌توانند به خوبی استفاده كنند تا آینده بهتری برای‌شان رقم بخورد را مرور خواهیم كرد. 

نبیل فكیر (فرانسه)

یك فصل فوق‌‌‌العاده را با لیون سپری كرده و به چیزی كه حقش بود یعنی حضور با تیم ملی فرانسه در جام جهانی‌ رسیده. بدون شك بازیكنان شایسته‌ای در خط آتش خروس‌ها حضور دارند و این را با یادآوری خط خوردن الكساندر لاكازت و آنتونی مارسیال می‌توان متوجه شد. فكیر كه در نوك حمله هم بازی نمی‌كند این فصل 18 گل به ثمر رساند و 7 مرتبه پاس‌ گل ارسال كرد. 3 گل در لیگ اروپا هم به نام او ثبت شد. گزارش‌ها حاكی از توافق اولیه ستاره لیون با باشگاه لیورپول است، هرچند او از سرتاسر قاره سبز پیشنهادات بزرگی خواهد داشت.

مقصد احتمالی: لیورپول، چلسی، آرسنال، اتلتیكومادرید

مبلغ احتمالی: 50 تا 60 میلیون پوند

سرگی میلینكوویچ ساویچ (صربستان)

روسیه محل خوبی برای ارائه توانایی‌های سرگی جوان است تا آن چیزی كه در یك فصل در تركیب لاتزیو نشان داد را در رقابت‌های ملی به نمایش بگذارد. او مجموعه‌ای از مهارت‌های بی‌نظیر و خاص خودش را دارد و بسیاری از باشگاه‌ها خوشحال خواهند شد هافبك خلاق و تكنیكی بیانكوچلستی را به خدمت بگیرند. این بازیكن 23 ساله در حساس‌ترین مقطع فوتبالی خودش قرار دارد و با عملكردش قیمت خودش را بالا برده. ساویچ 4 سال دیگر با لاتزیو قرارداد دارد اما در اوج با مبلغ بسیار خوب باشگاه می‌تواند او را واگذار كند. گفته می‌شود ساویچ هم با منچستریونایتد به توافق اولیه رسیده است.

مقصد احتمالی: منچستریونایتد، چلسی، لیورپول، تاتنهام، رئال‌مادرید، یوونتوس

مبلغ احتمالی: 40 تا 60 میلیون پوند

فرِد (برزیل)

هافبك زیرك شاختاردونتسك پس از یك فصل عالی پاداش خودش را با قرار گرفتن در لیست سلسائو برای جام جهانی‌ گرفت. برزیلی‌های زیادی از این تیم اوكراینی به فوتبال اروپا معرفی شده‌اند و ‌فرد هم بازیكن بعدی است. این بازیكن 25 ساله پیشنهادات جدی از منچسترسیتی و منچستریونایتد داشته و در جام جهانی‌ می‌توانیم توانایی‌های او را بیشتر ببینیم. ‌فرد كه یك هافبك بازیگردان است حتماً در روسیه فرصت بازی پیدا خواهد كرد و شاید حتی مبلغ انتقالش با درخشش در این مسابقات بالاتر برود.

مقصد احتمالی: منچستریونایتد، منچسترسیتی، رئال‌مادرید

مبلغ احتمالی: 45 تا 50 میلیون پوند

تیمو ورنر (آلمان)

امید جدید گلزنی مانشافت. تیمو ورنر 2 فصل در بوندس‌لیگا درخشید و نتیجه این درخشش در تركیب راسن‌بال لایپزیش پیدا شدن یك جانشین خوب برای میروسلاو كلوزه در خط حمله آلمان بود. ورنر فقط 22 سال سن دارد و یك هدف ایده‌آلِ طولانی‌مدت برای خط حمله تیم‌های بزرگ است. ورنر در كنار هافبك‌های فوق‌‌‌العاده‌ای در تركیب آلمان بازی می‌كند و همین امر هم باعث خواهد شد شانس زیادی برای گلزنی و حتی آقای‌ گلی داشته باشد. پیشنهادات برای تیمو در دست بررسی است و در آینده نزدیك او را در تیمی بزرگ‌تر خواهیم دید.

مقصد احتمالی: لیورپول، منچستریونایتد، بایرن‌مونیخ، یوونتوس

مبلغ احتمالی: 40 تا 50 میلیون پوند

امیل فورسبرگ (سوئد)

با باز شدن پنجره نقل‌ و‌ انتقالات تابستانی امیل فورسبرگ می‌تواند در اولین فرصت تصمیم خودش را عملی كند و به تیمی بپیوندد كه چشم‌های بیشتری او را دنبال كنند. او هم همانند ورنر در لایپزیش چهره شد و از عوامل موفقیت تیم آلمانی بوده است. فورسبرگ 26 ساله آن‌قدر در این 2 سال خوب كار كرده كه شماره 10 سوئد هم بعد از خداحافظی زلاتان ایبراهیموویچ به تن او رفت. فورسبرگ هم لیاقت بازی كردن در لیگ برتر را دارد و می‌تواند در روسیه هم باشگاه‌های بزرگتری را به دنبال خودش بكشاند و هم مبلغ خودش را بالاتر ببرد.

مقصد احتمالی: آرسنال، تاتنهام، اورتون، میلان

مبلغ احتمالی: 30 تا 35 میلیون پوند

گونسالو گوئدس (پرتغال)

گوئدس پرتغالی هم یكی دیگر از بازیكنان جالب بازار نقل ‌و انتقالات خواهد بود. او یك الماس نتراشیده است و برای اینكه بیشتر بدرخشد باید بیشتر به او فرصت داده شود. باشگاه پاری‌سن‌ژرمن می‌دانست گوئدس 21 ساله باید فرصت بازی پیدا كند و او را به والنسیا قرض داد. حالا در تیم پر از ستاره پاریس این بالِ جوان حتی بعد از جام جهانی‌ هم چندان به بازی كردن امید ندارد و می‌خواهد از بین پیشنهادات خوبش یك تیم جدید برای بازی كردن پیدا كند.

مقصد احتمالی: والنسیا، دورتموند، آرسنال، ناپولی

مبلغ احتمالی: 30 میلیون پوند

كسپر دولبرگ (دانمارك)

مهاجم آژاكس یك اعجوبه در لیگ هلند بوده و فصل قبل در لیگ اروپا نام خودش را بر سر زبان‌ها انداخت. این مهاجم 20 ساله دانماركی می‌دانست سال بعد می‌تواند با شانس بازی كردن در جام جهانی‌ تیم بزرگتری برای آینده فوتبال خودش انتخاب كند و تصمیم گرفت یك سال برای جدایی از آژاكس صبر كند. باشگاه آژاكس از همین حالا خودش را آماده مذاكره با باشگاه‌های بزرگی كه به زودی رسماً برای جذب دولبرگ وارد عمل خواهند شد، كرده است.

مقصد احتمالی: دورتموند، میلان، لیورپول، منچستریونایتد

مبلغ احتمالی: 30 تا 40 میلیون پوند

اسماعیل سار (سنگال)

یك بال سنگالی دیگر هم در فوتبال اروپا خواهد درخشید. از بازیكن 20 ساله تیم رن فرانسه تعریف‌های زیادی می‌شود و او را قهرمانِ مخفی شیرهای ترانگا می‌دانند. در حالی كه نگاه‌ها به سادیو مانه است اما نباید از اسماعیل سار غافل شد. باشگاه رن می‌دانست چه بازیكن آینده‌دار و خوبی را به خدمت می‌گیرد و سال گذشته بیش از 15 میلیون پوند برای به خدمت گرفتن او هزینه كرد. یك جام جهانی‌ خوب می‌تواند به منزله فسخ قرارداد 4 ساله سار با رن و پیوستنش به یكی از غول‌های فوتبال اروپا شود.

مقصد احتمالی: بارسلونا، رئال‌مادرید، پاری‌سن‌ژرمن، منچسترسیتی

مبلغ احتمالی: 50 تا 70 میلیون پوند

 

 

 

منبع : خبرورزشی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار