دبیر فدراسیون کونگ‌فو خطاب به رییس جدید هیات خوزستان، گفت: در امورات فرهنگی پیشتاز باشید زیرا اگر فرهنگ نهادینه نباشد، کارها پیش نخواهد رفت و اولویت ما امورات فرهنگی هستند.
کد خبر: ۶۱۳۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰ 31 May 2018

عزت‌الله ابراهیمی در مجمع انتخاب رییس هیات کونگ‌فو استان با قدردانی از فرهادزاده، رییس سابق هیات کونگ‌فو استان، اظها کرد: توصیه‌ای به رییس جدید هیات خوزستان دارم و امیدوارم این چهار محور اصلی را در کارهای خود مدنظر قرار دهد؛ اول این‌که در امورات فرهنگی پیشتاز باشید زیرا اگر فرهنگ نهادینه نباشد، کارها پیش نخواهد رفت و اولویت ما امورات فرهنگی هستند.

وی ادامه داد: در بخش آموزشی نیز کار شود و آموزش شاکله کار ما محسوب می‌شود. اگر نتوانیم روی رده‌های سنی پایه و بخش دانش‌افزایی کار کنیم، قطعا نمی‌توانیم یک ورزش پایدار داشته باشیم. پس ورزش پایدار در گرو آموزش خوب است. مورد سوم این است که سرکشی به شهرستان‌ها نیز مدنظر قرار بگیرد.

دبیر فدراسیون کونگ‌فو خاطرنشان‌کرد: این رشته یک فدراسیون همگانی است و تلاش می‌کنیم تا در این راستا بتوانیم در یکی از مجامع رسمی بین‌المللی عضو شویم. صحبت‌هایی در این زمینه صورت گرفته است ولی مسیر طولانی است. حوزه همگانی خانواده‌ها را درگیر می‌کند و در نهایت بحث ورزش قهرمانی از آن استخراج می‌شود. پس به این حوزه نیز ورود و برنامه‌های‌تان را بروز کنیم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: کونگ فو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار