مسئول کمیته فوتبال بانوان استان کرمانشاه از برگزاری طرح استعدادیابی بانوان فوتبالیست زیر 16 سال منطقه غرب کشور در کرمانشاه خبرداد.
کد خبر: ۶۱۳۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲ 30 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،بهناز ایوانی ، با اشاره به برگزاری طرح استعدادیابی فوتبال بانوان منطقه غرب کشور طی روزهای 29 تا 31 خرداد در کرمانشاه، اظهارکرد: این دوره با حضور فوتبالیست های پنج استان همدان، لرستان، ایلام، کردستان و کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: استعدادیابی فوتبال بانوان غرب ایران در مجموعه ورزشی کوثر کرمانشاه برگزار می شود.

نایب رئیس هیات فوتبال استان کرمانشاه تصریح کرد: در این دوره از هر استان یک تیم 12 نفره به همراه مربی و مسئول تیم حضور خواهند داشت.

به گفته این مسئول باتوجه به امتیاز میزبانی کرمانشاه، دو تیم از استان کرمانشاه حضور پیدا خواهند کرد تا شرایط بهتری برای بانوان فوتبالیست کرمانشاهی فراهم شود.

ایوانی تاکیدکرد: استعدادیابی فوتبال بانوان غرب ایران زیر نظر مربیان تیم های ملی فوتبال بانوان ایران برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه استعدادیابی فوتبال بانوان منطقه غرب ایران در طول سال طی سه مرحله و برای رده های مختلف برگزار می شود، خاطرنشان کرد: میزبانی کرمانشاه برای برگزاری این دوره ها سبب خواهد شد تا فوتبال بانوان کرمانشاه بیش از پیش مطرح شده و باتوجه به امکانات و چمن اختصاصی موجود در مجموعه ورزشی کوثر برای بانوان، شرایط راحت تری خواهیم داشت.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار