فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان کرمانشاه گفت: با فرا رسیدن فصل گرما و خشک شدن علوفه، پیش بینی می‌شود حریق های گسترده و بحرانی‌تر در عرصه‌های منابع طبیعی رخ دهد.
کد خبر: ۶۱۲۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸ 29 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر،سرهنگ بهاری  با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده برای مقابله با آتش سوزی های احتمالی در جنگل ها و مراتع استان اظهار داشت: امسال بارش نزولات آسمانی در آغاز سال، استان ما را نسبت به استانهای همجوار مستثنی کرد و همین امر باعث شد شرایط مناسبی را برای رشد و نمو گیاهان و نباتات علوفه ای در جنگل ها داشته باشیم.

سرهنگ بهاری بیان کرد: با فرا رسیدن فصل گرما و خشک شدن علوفه، پیش بینی وقوع حریق های گسترده تر و به مراتب بحرانی تر از سال گذشته را در عرصه های منابع طبیعی می شود.

وی گفت: برای پیشگیری از ایجاد حریق در مراتع و به طور کلی منابع طبیعی، قریب به ۶۵ دیده بان را پای کار آوردیم و در نقاط بحرانی مشغول انجام وظیفه خواهند بود.

این مسئول بیان کرد: ۳۵ دستگاه دمنده خریداری کردیم و بالگرد را در دستور کار قرار دادیم تا هر زمان حریق در ارتفاعات صعب العبور رخ داد برای هلیبرد نیر اقدام شود.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان کرمانشاه گفت: بیمه را هم برای افراد داوطلب که برای اطفای حریق به کمک می آیند فعال کردیم.

 

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار