مدیر عامل جمعیت هلال ‌احمر استان یزد عمده‌ترین برنامه اين جمعیت در سال جاري را آموزش به خانوارها و جامعه ذكر كرد.
کد خبر: ۶۱۲۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲ 29 May 2018

«محسن حرازي زاده» در دیدار با امام جمعه و فرماندار مهریز با بیان به این که یکی از موثرترین عوامل در پیشگیری و کاهش اثرات و حوادث و سوانح و همچنین نحوه مقابله با مخاطرات، افزایش سطح آگاهی و آموزش عموم افراد جامعه است، گفت: آموزش آحاد افراد جامعه مي‌تواند آمادگي مردم را در پيشگيري و مقابله با اثرات حوادث و بلاياي طبيعي افزايش داده و از تلفات احتمالي بيشتر نيز جلوگيري کند . 

وي آموزش عامه مردم و افزایش و ارتقاء سطح آگاهی مردم نسبت به حوادث وبلایا را از عمده برنامه‌های این جمعيت در سال جاري اعلام کرد و گفت: مطابق برنامه‌هاي سال جاری اقدامات موثر آموزشی را در دستور كار داريم و تلاش مي‌كنيم كه آموزش‌ها را به سطح خانوارها ببریم زیرا که خانوارها از نزدیکترین افراد مواجه به حادثه و بلایا هستند. 

حرازی‌زاده همچنین از ارتقاء سطح خدمات پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای در مهریز براساس نیاز سنجی‌های انجام شده خبر داد و اظهار كرد: اين ارتقاي خدمات در پایگاه‌هاي مهريز را در برنامه داريم و اميدواريم با افزایش سطح آموزش و تکمیل و تجهیز پایگاه‌ها شاهد خدمات بهتر و بیشتر به حادثه‌دیدگان در شهرستان باشیم. 

«سيد محمد رستگاري» فرماندار مهریز هم در اين ديدار بیان كرد: در بعضی محورهای پرتصادف این شهرستان، کمبود امکانات و پایگاه‌های امداد جاده‌ای وجود دارد كه لازم است اقدامات و تدابیر لازم جهت ايجاد پایگاه‌هاي امداد و نجات جاده‌ای در نظر گرفته شود . 

وي در اين باره نيز افزود: بخشداری و دهیاری‌های این شهرستان آمادگی لازم جهت حمایت و پشتیبانی لازم با این سازمان جهت راه‌اندازی پایگاه‌های امداد جاده‌ای را دارند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار