رئیس ایستگاه شماره هفت سازمان آتش نشانی قزوين گفت: با تلاش به موقع آتش نشانان آتش سوزی فروشگاه مواد غذایی در خیابان فلسطین مهار شد.
کد خبر: ۶۱۲۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 28 May 2018

رضا امیری‌خسروبیگی رییس ایستگاه شماره هفت سازمان آتش نشانی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار  تابناک قزوین،اظهارکرد:  با حضور به موقع آتش نشانان دودگرفتگی و حریق ناشی از اتصالی برق یک باب مغازه در خیابان فلسطین قزوین بررسی و مهار شد.

وی افزود: به دنبال اطلاع رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در ساعت ۲ و ۴۲ دقیقه بامداد روز شنبه پنجم خردادماه سال جاری، از مشاهده دود و حریق در یک باب مغازه فروش مواد غذایی در خیابان فلسطین قزوین خبر داده شد.

به گفته این مسئول، ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله ۲ دستگاه خودوری ویژه اطفاء حریق را از ایستگاه‌های شماره هفت شهید مفتح و ۲ شهید بابایی به محل حادثه اعزام کرد.

وی توضیح داد:در جریان این حادثه که به علت اتصالی برق منجر به دود گرفتگی فضای داخلی مغازه و واحد مسکونی فوقانی آن شده بود توسط آتش نشانان اعزامی با قطع جریان برق نسبت به رفع خطر و ایمن سازی محل اقدام شد و در ادامه پس از اطفاء حریق در مجاورت تابلوی برق این محل با استفاده از دستگاه توربوفن نسبت به تهویه فضای داخلی مغازه و راه پله واحد مسکونی مجاور آن اقدامات لازم بعمل آمد.

خسروبیگی بیان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس صدمه ای نرسید و آتش نشانان پس از تهیه گزارش و ایمن سازی کامل محل با تحویل صحنه حادثه به مالک ماموریت خود را به پایان رساندند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار