فرماندارچرداول
فرماندارچرداول گفت: حفظ حجاب مانعی برای حضور زنان در عرصه ها و فعالیت های اجتماعی نیست.
کد خبر: ۶۱۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱ 12 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،پرویز کولانی روز یکشنبه در همایش حجاب و عفاف با یادآوری غنای اخلاقی فرهنگ اسلامی، ملی و سنتی اظهار کرد: حجاب هیچگاه مانعی برای حضور زنان در عرصه های فعالیت اجتماعی و فرهنگی نبوده بلکه زنان جامعه اسلامی با حفظ کرامت و وظایف ذاتی خود در خانواده توانسته اند به مناصب بالای مدیریتی نیز دست پیدا کنند.

وی افزود: دنیای غرب برای اینکه بتواند فرهنگ منحط خود را جهانی کند و به اهداف استعماری خود برسد ما را مورد حمله و هجوم فرهنگی و جنگ نرم قرار داده است.

کولانی تاکید کرد: راه مقابله با هجوم فرهنگی غرب حفظ اصالت های سنتی و عرفی و همچنین تکیه بر الگوهای بسیار درخشان تاریخ اسلام همانند حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت زینب (س) است.

فرماندار چرداول با تاکید بر اعمال روش های مناسب و اسلامی برای ترویج فرهنگ عفاف گفت: دیدگاه های افراط گرایانه و تفریطی در زمینه حجاب و عفاف راه بجایی نمی برند.

به گفته وی، باید با برنامه ریزی صحیح و اصولی و با برداشت صحیح از دین مبین اسلام و حفظ هویت واقعی زن در این زمینه اقدام کرد.

در این جلسه به پرسش های بانوان در زمینه های گوناگون توسط فرماندار و کارشناس اجتماعی و امور بانوان فرمانداری پاسخ داده شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار