معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن وتجارت استان گفت : بازرسان این سازمان در نیمه اول ماه مبارک رمضان در قالب طرح نظارتی ویژه بازار این ایام موفق به انجام 6772 مورد بازرسی از بنگاههای اقتصادی استان و تشکیل 532 فقره پرونده تخلفاتی برای متخلفان شدند .
کد خبر: ۶۰۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷ 12 July 2015
به گزارش خبرنگار ما ، اسماعيل عطاپور با اعلام اين مطلب افزود : نظارت ویژه بر تامین ، توزیع و قیمت اقلام و کالاهای اساسی و برخی کالاهای خاص ایام مبارک نظیر گوشت مرغ وگوشت قرمز ، تخم مرغ ، خرما ، زولبیا و بامیه ، انواع نان ، لبنیات ، روغن ، شکر و سبزیجات از اولویت های کالایی و اهم اقدامات صورت گرفته در این ایام بوده است .

وي ادامه داد : در اين مدت حدود 409 مرتبه زنگ تلفن 124 به صدا درآمد که با توجه به ثبات نسبی قیمتها و آرامش حاکم در بازار 35 درصد نسبت به نیمه اول ماه رمضان سال قبل کاهش یافته است . عطاپور اظهار داشت : کلیه گزارشات و شکایات مردمی با سرعت و دقت تمام مورد بررسی و رسیدگی قرارگرفته و برای متخلفان پرونده تخلفاتي تشكيل شد .

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن وتجارت استان ضمن تقدیر و تشکر از کلیه بنگاههای اقتصادی استان درخصوص رعايت قوانین نظام صنفی ، قوانین حقوق مصرف کنندگان و همكاري با بازرسان اعلام كرد طرح مذکور تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار