مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چرداول گفت: سال گذشته و با 16 میلیارد ریال اعتبار، طرح هادی در 13روستای تابعه این شهرستان اجرا شده است.
کد خبر: ۶۰۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰ 11 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،هاشم مهدوی بااعلام این خبراظهار کرد: طرح های در روستاهای تخم بلوط علیا، چال خشک، شورابه مراتع، نیدوله علیا، برآفتاب بیچم چرود، کلنگبر، بلاوه خشکه، بردبل، زنجیره علیا، جانجان و فاطمیه، پشته کل کل و پشته وامرز اجرا شد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح هادی شامل احداث جوی، جدول کشی و کف سازی معابر است، افزود: همچنین در 11 روستای تخم بلوط علیا، دارپروشه، چم بور فرخینوند، میان قلعه، نیدوله علیا، برآفتاب بی، چم چود، کلنگبر، بلاوه خشکه، پشته کل کل و پشته وامرز نیز شن ریزی و تسطیح معابر نیز انجام گرفت.

مهدوی تاکید کرد: از محل اعتبارات استانی هشت میلیارد و 200 میلیون ریال و با تخصیص 75 درصدی و از محل اعتبارات ملی نیز هشت میلیارد و 120 میلیون ریال با تخصیص 100 درصدی برای تهیه و اجرای طرح هادی در روستاهای این شهرستان شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چرداول گفت: با استفاده از این میزان اعتبار، تهیه طرح هادی در 20 روستای بالای 20 خانوار نیز به مشاوره سپرده شد که با تهیه طرح هادی این روستاها، تا پایان امسال تمام روستاهای بالای 20 خانوار این شهرستان دارای طرح هادی مصوب می شوند.

مهدوی یادآور شد: شهرستان چرداول دارای 142 روستا است که 86 روستا بالای 20 خانوار دارای نقشه طرح هادی روستایی هستند و با عنایت و توجه ویژه دولت تدبیر و امید تا پایان امسال 20 روستای دیگر نیز دارای نقشه طرح هادی خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمود اعظمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
نیدوله اولیا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار