دبیر فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی
هدف این فدراسیون توسعه و تامین ورزش در مناطق روستایی و حمایت از فرآیندهای ورزش قهرمانی، احیا، توسعه و ترویج بازی های بومی و محلی، تامین و حمایت ورزشکاران روستایی و ایجاد نشاط و فرهنگ سلامتی با توسعه ورزش همگانی است.
کد خبر: ۶۰۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹ 11 July 2015
به گزاش تابناک ایلام،مهدی مستجاب الدعوه گفت: هدف این فدراسیون توسعه و تامین ورزش در مناطق روستایی و حمایت از فرآیندهای ورزش قهرمانی، احیا، توسعه و ترویج بازی های بومی و محلی، تامین و حمایت ورزشکاران روستایی و ایجاد نشاط و فرهنگ سلامتی با توسعه ورزش همگانی است.

وی افزود: ورزش های بومی و محلی در فرهنگ مردم ایران جای گرفته و فدراسیون ورزش های روستایی وظیفه دارد جشنواره هایی برای توجه بیشتر به این بازی ها برگزار کند.

دبیر فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی با اشاره به برگزاری بازی های بومی محلی و جشنواره های مختلف فرهنگی، ورزشی گفت: با توجه به آمادگی استان ها این مسابقه ها همچون سال های قبل و با توجه به شرایط و زمان های آیینی خاصی که در استان ها وجود دارد، برگزار می شود.

مستجاب الدعوه افزود: امسال در حوزه ورزش های کلاسیک در دو بخش بانوان و آقایان، مسابقه ها در فصول مختلف سال در رشته های فوتبال، والیبال، ورزش ساحلی، لیگ هفت سنگ بانوان و کشتی سنتی برگزار می شود.

وی یادآور شد: امیدواریم بتوانیم با برگزاری این جشنواره ها و مسابقه ها در مناطق روستایی با هدف توسعه پایدار ورزش که خود می تواند بخشی از ظرفیت های بالقوه و مغفول مانده ورزش را مدیریت کند، شاهد رونق ورزش در روستاها و احیای بازی های بومی محلی در سطح کشور باشیم.

دبیر فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی روز شنبه به منظور شرکت در مجمع انتخابات رییس هیات استان ایلام به این استان سفر کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار