معاون آموزشی جهاد دانشگاهی ایلام از اجرای دوره‎هاي آموزشي برای کارکنان و خانواده‌های نیروهای مسلح در قالب طرح باقرالعلوم (ع) توسط معاونت آموزشي جهاد دانشگاهی واحد ایلام خبر داد.
کد خبر: ۶۰۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵ 11 July 2015

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی ایلام از اجرای دورههاي آموزشي برای کارکنان و خانواده‌های نیروهای مسلح در قالب طرح باقرالعلوم (ع) توسط معاونت آموزشي جهاد دانشگاهی واحد ایلام خبر داد.

«زهرا فرخ نژاد» بااعلام این خبرگفت: طرح باقرالعلوم (ع) یک طرح ابتکاری است که با به‌کارگیری مؤسسات تراز اول و مطرح آموزشی کشور همچون جهاد دانشگاهی و باهدف توانمندسازی تحصیلی و مهارتی، ویژه خانواده كاركنان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران نیروهای مسلح و با ارائه خدمات آموزشی و دوره‌های تحصیلات تكمیلی، با همكاری برترین‌های مؤسسات کمک‌آموزشی در سرتاسر كشور در حال اجرا است.

فرخ نژاد بابیان اینکه دوره‌های آموزشی مدیریت، هنر، زبان، پزشکی، IT، کشاورزی و فنی مهندسی در مراکز آموزشی معاونت جهاد دانشگاهی ایلام برگزار می‌شود، گفت: از مزایای این طرح به می‌توان تخصیص 10% تخفیف، اختصاص 50% شهریه دوره (تا سقف صد هزار تومان) از یارانه آموزشی حکمت کارت و امکان پرداخت مابقی مبلغ شهریه در 6 قسط اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه در پایان هر دوره مدرک معتبر جهاد دانشگاهی ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: یارانه ذکرشده صرفاً آموزشی بوده و با یارانه خرید کالای نیروهای مسلح متفاوت است که در صورت استفاده نکردن از یارانه آموزشی، این یارانه در پایان سال باطل خواهد شد.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی ایلام گفت: خانواده کارکنان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران نیروهای مسلح برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به مراکز کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی ایلام یا به پایگاه اینترنتی www.tbao.ir مراجعه کنند.

وی مراکز ثبت‌نام جهاد دانشگاهی واحد ایلام را به این شرح اعلام کرد:

مرکز شماره 1: ایلام، میدان انقلاب، خ تختی، پایین‌تر از تقاطع پاسداران،33333330

مرکز شماره 2: ایلام، میدان کشوری، روبروی بانک مسکن،33353060

مرکز شماره 3: دره شهر، خ جمهوری اسلامی، روبروی تأمین اجتماعی، 35222145

مرکز شماره 4: آبدانان، خ 15 خرداد شمالی، 33622686


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار