نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت : کسانی که در زمینه ساخت و ساز کوتاهی کرده اند باید بازخواست شوند البته دو دستگاه که تلاش های زیادی کردند باید مورد تقدیر قرار گیرند.
کد خبر: ۶۰۰۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵ 04 May 2018
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت : کسانی که در زمینه ساخت و ساز کوتاهی کرده اند باید بازخواست شوند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد غلام محمد زارعی در نشست ستاد بحران استان بیان  کرد: باید کسانی که در حوزه های مهندسی کار می کنند دقت ، نظر بیشتری داشته باشند و نظام مهندسی ساختمان باید به جد پیگیر مسائل ساخت و ساز باشد.
زارعی با تاکید بر اینکه نبایدبحث حوادث و اتفاقات را فقط در مرحله اجرا کنترل کنیم خاطر نشان کرد: باید از همین الان به فکر پیشگیری باشیم و تاسیسات اب را به دلیل قرار گرفتن در دامنه ها به زیر خاک منتقل کنیم .

وی ضمن تشکر از مدیران استانی و شهرستانی در خصوص همکاری در مرتفع کردن مشکلات پس از وقوع زلزله تصریح کرد:  همه در صحنه بودند و با همه توان علیرغم اینکه حوادث غیر مترقبه مجدد  احتمالی وجود داشت اما عزیزان خوب وارد صحنه شدند .

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: زلزله امروز یک تجربه عملی و یک همایش عملی برای حوادث مشابه است و در این اتفاقی که پیش امد باید ضعف ها و قوت ها را بهتر بشناسیم .

غلام محمد زارعی ادامه داد : در تحلیل مسایل اتفاق افتاده  موضوع امداد رسانی که دستگاههای خدمت رسان بخوبی وارد عمل شدند،اما  وضعیت فضاهای درمانی ما بشدت اسیب پذیر هستند باید به سرعت به سمت راه اندازی بیبمارستان جدید برویم و در بحث تجهیزات پزشکی باید یک مقدار تقویت شویم که در اینچنین حوادث احتمالی  گرفتار نشویم .

زارعی از هلال احمر ،دانشگاه علوم پزشکی و دستگاههای خدمت رسان به جهت همکاری بی دریغ تشکر کرد و گفت: از نظر من هلال احمر و دانشکاه علوم پزشکی همه پای کار بودند اما فضاها محدود بودند اگر تعداد مصدومان بیشتر بود با مشکلات عدیده ای روبرو می شدیم.

وی با اعلام اینکه حوزه روستایی کمتر مورد آسیب قرار گرفت گفت: کانون زلزله از روستاهها فاضله داشت اما در درون شهر ها خسارتی داریم برخی از اشکالات پیش امده خیلی عمیق نیست  و  لازم است از  فرمول پیشگیری بهتر از درمان است استفاده کنیم و باید از سازه های جدید بهره ببریم .

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:این یک زنگ خطر برای ما بود و روستاههای که در کانون زلزله قرار دارند احصا شوند و ما از طریق بنیاد مسکن پیگیری کنیم تا بعدا با خسارات احتمالی سنگین مواجه نشویم .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
فقط خودت باید باز جوییشون کنی چون امیر کبیری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار