استاندار ایلام در جمع مردم سیروان گفت ؛
استاندار ایلام گفت : تحولات خوبی در اعتبارات کشور رخ داده که دولت موظف به اجرای آنها است و برای حفظ نظام باید صبور بود و سختی ها و مشکلات را تحمل کرد.
کد خبر: ۵۹۹۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴ 01 May 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی  در نشست شورای توسعه استان و کمیته برنامه ریزی شهرستان سیروان اظهار کرد:دکتر روحانی تمام قد در برابر مشکلات و مسائل مختلف ایستاده اند و از نظام دفاع می کنند.

وی افزود : در حال حاضر دولت و نظام در شرایط سختی قرار گرفته است و ما در حال تلاش هستیم تا در این شرایط و فشارها مشکلات وموانع را برطرف نماییم.

وی ادامه داد: ابرقدرتها در کشور ما تقسیم کار کرده بودند و هر کدام قسمتی از کشور را در اختیار گرفته بودند و تمام امور در اختیار آنان بود و ظلم بزرگی به مردم ایران شد حکومت ایران و شاه هیچ اختیاری از خود نداشت .

استاندار ایلام یادآور شد : انقلاب اسلامی این وضعیت را تعییر داد و منافع ابرقدرتها را در کشور از بین برد و آنان از این وضعیت بسیار نگران وناراحت بودند و به هر طریق ممکن به کشور ضربه می زنند

 وی افزود: آمریکا حتی یک لحظه هم نمی تواند انقلاب اسلامی ما را تحمل کند و هر گاه بتواند به دنبال ضربه زدن به انقلاب و مردم و کشور است.

 وی گفت: دکتر روحانی در تمام مراحل انقلاب حضور داشت و در مناسب مختلف دولتی به مردم خدمت کرد و نماینده امام راحل و رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی بودند و در شرایطی که با بیان دیپلماسی نه چندان مناسب کشور به ورطه تحریم افتاده بود تلاش کردند که این فشارها وتحریم ها را از کشور دور کنند

 

فاز اول طرح پمپاژ سیروان با اعتبار 140 میلیارد ریال تا پایان سالجاری باید به بهره برداری برسد.


وی مشارکت بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای تکمیل طرح های در دست اجرا را از برنامه های استان ذکر کرد و افزود: 38 میلیارد ریال از تعهدات این بنیاد برکت و ستاد اجرایی امام خمینی (ره) برای محرومیت زدایی مصوب شده است.


استاندار ایلام تاکید کرد: تحولات خوبی در اعتبارات کشور رخ داده که دولت موظف به اجرای آنها است و برای حفظ نظام باید صبور بود و سختی ها و مشکلات را تحمل کرد.


سلیمانی دشتکی اجرای فاز اول توازن و آمایش سرزمین طی ماه های آینده را از برنامه های در دست اجرا عنوان کرد و گفت: با رفع مشکلات و موانع باید زمینه حضور سرمایه گذاران در سطح استان را فراهم و برای بهبود وضعیت آن تلاش کنیم.


استاندار ایلام ادامه داد: از جمله برنامه هایی که در سفرهای استانی مورد توجه قرار می گیرد تلاش در راستای اتمام پروژه های ملی و استانی با اعتبارات مربوطه است که این حرکت در طول سال ادامه خواهد داشت.


سلیمانی با اشاره به تصویب 27 طرح در نشست شورای توسعه استان و کمیته برنامه ریزی شهرستان سیروان یادآور شد: بهره برداری از پیست دو و میدانی و استادیوم شهر لومار، بهره برداری از سالن ورزشی کارزان تا پایان سال 97 ، تکمیل و بهره برداری از زمین ورزشی کارزان و سالن رزمی لومار تا هفته دولت، تزریق اعتبار جهت بهبود زیرساخت های منطقه گردشگری سازبن و تکمیل راه دسترسی ، اتصال 43 روستای شهرستان تا پایان سال 97 به اینترنت پرسرعت ، توسعه پارک جنگلی امام زاده سید علی از 10 هکتار به 50 هکتار توسط اداره کل منابع طبیعی، تعیین تکلیف طرح هادی روستاهای شهرستان که دارای مشکل روشنایی هستند (حداکثر تا پایان تیرماه ) و اصلاح شبکه توسط شرکت برق، تکمیل و بهره برداری از مدرسه 6 کلاسه شهدای بانک مسکن ، تکمیل و بهره برداری از پروژه آب روستای گورطوطی با تخصیص اعتبار تا پایان سال 97 و حل و فصل 7 هزار متر زمین بلوار ورودی لومار با شرط واگذاری زمین رایگان توسط شهرداری و شورای شهر لومار تنها بخشی از این مصوبات است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار