استاندار ایلام در جمع مردم بدره گفت:
استاندار ایلام گفت: ولی نعمتان اصلی نظام مردم هستند و هر چه نظام دارد بعد از خدا ،شهدا ، رهبری و امام، از مردم است و در حقیقت مردم از همه چیز به غیر از خدا بالاتر می باشند به این دلیل که اگر مردم نباشند رهبری و، رییس جمهور ، استاندار و مسیولینی وجود ندارند .
کد خبر: ۵۹۷۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴ 27 April 2018



به گزارش تابناک ایلام ؛  درجمع مردم شهرستان بدره در مسجد جامع این شهر اظهار کرد :این مردم اند که مسئولین را انتخاب و در هر جایگاهی مستقیم و غیر مستقیم صاحب نظر می باشند .

وی ادامه داد: شجاعت، قناعت، صدق و صفا، بردباری و بزرگواری از ویژگی های بارز مردم شهرستان بدره است که همین صفت ها مدیران را به انجام خدمت بیشتر ترغیب می کند.

وی افزود : نظام برای خود اهدافی دارد همچون خون شهدا ما برای پیروزی انقلاب اسلامی که بعد 8سال دفاع مقدس اهدافی داشت و ما به خاطر معضلات و مشکلاتی که دنیا استکبار  با تحت فشار قرار دادن کشور ایجاد کرده است و با اعتبارات محدود اما با این وجود کار های بزرگی انجام شده است .

 

وی با اشاره به مطالعات  پروژه  دشت چشمه شیرین شهرستان بدره   افزود :مسیولین باید این فاز های اول  و دوم رو که  فکر کنم برای کلاس است را ، راها  و هر چه سریع تر کار اجرای پروژه ها  رو شروع کنند .

سلیمانی دشتکی بیان داشت : حضور مسئولین در بین مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب را از اهداف سفرهای شهرستانی عنوان کرد و ادامه داد: سفرهای رسمی شهرستانی با برنامه ریزی و کار کارشناسی دقیق انجام می شود و پیش از سفرها کارشناسان در رابطه با اعتبارات، راه های انجام پروژه ها و چگونگی اجرای آنها به بحث و تبادل نظر می پردازند.

 استاندار ایلام با ابراز امیدواری افزود : کمک مردم و وحدت و همراهی مسئولین و با بهره گیری از اعتبارات استانی و ملی، مشکلات مردم استان را برطرف کنیم.

وی افزود : امسال در بحث سرمایه گذاری اعتبارت بسیار خوبی را دست داریم از لحاظ توسعه روستا ها با تهسیلات سود کم  4و6 درصد به مقدار 310میلیارد برای استان برآورد شده است .

سلیمانی دشتکی پتانسیل عظیم فرزندان شهرستان بدره در دیگر استان ها و بخش های اقتصادی و بازار چشمگیر است و باید  از فرزندان موفق شهرستان بدره در دیگر استان ها دعوت کنیم تا با سرمایه گذاری در بخش های متعدد این شهرستان، زمینه های ایجاد اشتغال جوانان این دیار را فراهم کنند.

وی با اشاره  بر ایجاد ساختمان های اداری در زمین های تملیکی عنوان کرد: مدیران ادارات باید هرچه زودتر زمین هایی را که به تملک خود درآورده اند تعیین تکلیف و نسبت به ایجاد ساختمان های ادارات دولتی اقدام کنند.

استاندار ایلام تاکید کرد : مدیران دستگاه های اجرایی در اجرای پروژه های عمرانی با انجام مطالعات دقیق و کارشناسی های لازم به زمان بندی اجرای آنها توجه ویژه داشته باشند.

وی با اشاره  به موضوع استقرار ادارات در شهرستان های تازه تاسیس  یادآور شد: چارت اداری ادارات شهرستان ها بایدتوسط مدیران سریع تر  تکمیل شوند و در صورت نیاز ما و نمایندگان مردم در مجلس هم کمک و همراهی خواهیم کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار