معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: در ادامه این سفرها روز پنجشنبه 6 اردیبهشت استاندار به اتفاق جمعی از مدیران استانی به شهرستان آبدانان سفر می کند.
کد خبر: ۵۹۴۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱ 23 April 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ احمد کرمی :دیدار با مردم و حضور در جلسه شورای برنامه ریزی استان در این سفر پیش بینی شده و مسائل و مشکلات این شهرستان با دقت و اطلاعات کامل مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات مهم، اساسی و کاربردی برای برون رفت آنها اتخاذ می شود.

معاون عمرانی استاندار ایلام یکی از اصلی ترین پروژه های در دست اجرای این شهرستان را تونل بزرگ کبیرکوه برشمرد و تاکید کرد: این تونل یکی از مهم ترین طرح های عمرانی استان و طولانی ترین تونل جاده ای کشور است که با 50 درصد پیشرفت فیزیکی تاکنون علاوه بر حفر پنح تونل انحرافی و فرعی سه هزار و 250 متر از بدنه اصلی آن از سمت آبدانان حفاری شده است.

کرمی از اتخاذ تصمیم های مهم در حوزه راه های استان در جریان سفر اخیر معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد و افزود: با توجه به اهمیت و اثرات مثبت احداث تونل کبیرکوه در توسعه متوازن استان مقرر شد ضمن اخذ اعتبارهای ملی برای این طرح بزرگ 80 میلیارد ریال نیز از محل ردیف توازن بودجه استانی در سالجاری به این پروژه اختصاص یابد.

فرماندار آبدانان نیز در این نشست گفت: تمامی مسائل، مشکلات، نیازها و اولویت های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی این شهرستان با حضور مدیران استان ، شهرستان ، نخبگان و معتمدان محلی بررسی و جمع بندی و جهت اتخاذ تصمیمات نهایی به استاندار ارسال شده است.

مجید عسگری افزود: تونل کبیرکوه، سد ورگر، رفع مشکلات آب شرب روستاها، روکش آسفالت جاده های مواصلاتی، اصلاح نقاط حادثه خیز، احداث راه ضلع شرقی شهر آبدانان ، فرسودگی اماکن و معابر شهری شهرهای آبدانان، سرابباغ و مورموری، حل مشکل گازرسانی به روستاها، تعمیر جاده های روستایی و بین مزارع و رفع معضل بیکاری جوانان مهم ترین مشکلات و اولویت های رفاهی شهرستان آبدانان است که در سفر روز پنجشنبه استاندار ایلام مورد بررسی قرار می گیرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار