وزیر اطلاعات ؛
وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) به عنوان راس جامعه اطلاعاتی کشور در اوج محبوبیت اجتماعی قرار دارند چراکه مردم وزارت اطلاعات را سپر نا امنی ها می دانند و دشمنان از آن رعب و وحشت دارند.
کد خبر: ۵۹۴۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵ 22 April 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی در نشست شورای اداری استان با تبریک اعیاد شعبانیه تاکید کرد: باید روحیه همدلی و هم افزایی میان مسئولان برای خدمات رسانی بیشتر و بهتر افزایش یابد.

وی بر تسهیل امور اقتصادی، مبارزه با مفاسد اقتصادی، تامین امنیت فعالان اقتصادی و پرهیز از اعمال غیر هوشمندانه که موجب نگرانی از سرمایه گذاری در کشور می شود،تاکید کرد.

حجت الاسلام علوی گفت: باید با تدبیر مناسب و چاره اندیشی عقلائی برای ایجاد همزمان امنیت و سلامت اقتصادی تلاش کرد.


وزیر اطلاعات اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) به عنوان راس جامعه اطلاعاتی کشور در اوج محبوبیت اجتماعی قرار دارند چراکه مردم وزارت اطلاعات را سپر نا امنی ها می دانند و دشمنان از آن رعب و وحشت دارند.

حجت الاسلام علوی مردم را تامین کننده اصلی امنیت دانست و گفت: توسعه و پیشرفت کشور در گرو حضور شاداب و همیشگی مردم در صحنه است.

وی به مسائل استانی مطرح شده در این نشست اشاره و به مسئولان تاکید کرد: مشکلات استان ایلام و راهکارهای رفع آنها را به هیات دولت ارائه کنند تا تصمیم های لازم برای رفع انها اتخاذ شود.

وزیر اطلاعات به نامگذاری سال 97به عنوان حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: لازمه حمایت و توسعه تولید داخلی، برقراری امنیت پایدار بویژه برای فعالان اقتصادی است.

وی در آستانه نیمه شعبان ولادت منجی عالم بشریت، کسب توفیق بیشتر سربازان گمنام امام زمان(عج) برای پویایی روز افزون در همه عرصه ها را خواستار شد.

وی همچنین با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت امام سجاد(ع) بر پاسداشت نقش این امام همام در احیای دین مبین اسلام تاکید کرد.

وزیر اطلاعات در این نشست با تقدیر از فعالیت ها و خدمات مدیر کل اداره اطلاعات استان ایلام، مدیر کل جدید این دستگاه را معرفی کرد./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار