احمدی نماینده حوزه جنوبی استان
نماینده حوزه جنوبی ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال یک هزار و 130 میلیارد ریال برای سازه های آبی و شبکه های آبیاری دهلران هزینه می شود.
کد خبر: ۵۹۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸ 08 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،علی محمد احمدی روز چهارشنبه در جریان بازدید از سد میمه با حضور فرماندار دهلران و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ایلام اظهار کرد: 420 میلیارد ریال از این مبلغ برای شتاب بخشی در عملیات اجرایی سد میمه در بخش مرکزی دهلران هزینه می شود.

وی از پرداخت تمام مطالبات پروژه سد میمه خبر داد و افزود: با توجه به موجودی حساب این پروژه در صورت ارایه صورتحساب هزینه مبالغ لازم پرداخت می شود و مانعی برای پیشرفت آن وجود ندارد.

نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این پروژه باید ماهانه 40 میلیارد ریال صورت وضعیت هزینه ارایه دهد و متناسب با آن پیشرفت پروژه نیز انجام شود.

احمدی یادآور شد: در صورت ادامه کار بر اساس برنامه زمانبندی تا پایان سال شاهد جذب تمامی اعتبار تخصیصی و تحول و پیشرفت چشمگیر در پروژه خواهیم بود.

فرماندار دهلران نیز با اشاره به پیشرفت 32 درصدی سد میمه در بخش مرکزی دهلران گفت: این سد زمینه آبیاری شش هزار هکتار از اراضی کشاورزی بخش مرکزی را فراهم می کند.

امیدعلی سبزی افزود: با بهره برداری از این سد شاهد توسعه کشاورزی منطقه، افزایش تولیدات کشاورزی و ایجاد اشتغال در بخش مرکزی دهلران خواهیم بود.

سبزی با اشاره به پیگیری ها برای تسریع در عملیات اجرایی این سد اضافه کرد: با تخصیص 420 میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی بزودی شاهد سرعت بخشی در روند عملیات اجرایی و احداث جاده دسترسی برای تامین مصالح سد خواهیم بود.

وی با اشاره به تدابیر دولت برای تکمیل پروژه های نیمه تمام گفت: تلاش می شود با پیگیری ها و جذب اعتبارات روز به روز شاهد شتاب بخشی در عملیات اجرایی سد میمه جهت بهره مندی کشاورزان دیم کار منطقه باشیم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار