فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: قاتل ۲ جوان ایوانی در کمتر از۴۸ ساعت دستگیر شده است.
کد خبر: ۵۹۳۲۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲ 20 April 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛سردارنورعلی یاری اظهار داشت:در پی به قتل رسیدن ۲ جوان در شهرستان ایوان و متواری شدن قاتل با توجه به حساسیت موضوع تدابیر لازم توسط پلیس آگاهی استان اتخاذ و تلاش برای دستگیری قاتل فراری آغاز شد.

وی ادامه داد: در این راستا اکیبی از کارآگاهان زبده اداره مبارزه با جرائم جنائی پلیس آگاهی استان در همان ساعات اولیه وقوع قتل جهت بررسی موضوع به شهرستان ایوان اعزام شدند.

وی افزود: کارآگاهان با تلاش شبانه روزی و انجام تحقیقات پلیسی و به کار بردن تمام توان عملیاتی و اطلاعاتی توانستند ردپای قاتل متواری را در یکی از شهرستانهای استان های غربی پیدا کنند.

سردار یاری تصریح کرد: برابر اقدامات اطلاعاتی مشخص شد نامبرده قصد دارد به همراه شخص دیگری از مرزهای غربی کشور خارج شود که در اسرع وقت پلیس آگاهی ناجا مراتب را به استانهای آذربایجان شرقی و غربی، کردستان و کرمانشاه ابلاغ و اکیبی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان نیز به همراه کارکنان آگاهی و انتظامی شهرستان ایوان به منطقه اعزام شدند .

وی تصریح کرد: نهایتاً پلیس آگاهی شهرستان سقز باهمکاری و هماهنگی تیم های اعزامی موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه قاتل را دستگیر کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار