مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: یک فرد خیر اهل شهرستان خوی استان آذربایجان غربی حمایت از 100 کودک مددجوی و توانخواه این اداره کل را تقبل کرد.
کد خبر: ۵۹۱۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰ 16 April 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛ زهرا همتی افزود: این فرد خیر متعهد شده تا این تعداد کودک زیر 18 سال را که شماری از آنها معلول جسمی، حرکتی هستند، مورد حمایت خود قرار دهد.

وی ادامه داد: این فرد نیکوکار متعهد شده تا ماهیانه به حساب هر کودک مبلغ 500 هزار ریال واریز و همچنین حمایت تحصیلی، آموزشی و اشتغال آنان را تقبل کرده است.

مدیرکل بهزیستی ایلام با اشاره به محدود بودن اعتبارهای دولتی بر ضرورت جذب مشارکت های مردمی و کمک افراد نیکوکار برای ارایه خدمات مطلوب تر به مددجویان تاکید کرد.

همتی با ذکر اینکه مجموع مشارکت های مردمی نقدی این اداره کل در سال گذشته 15 میلیارد ریال بوده افزود: بخشی از این مشارکت مربوط به بنیاد برکت بود که در زمینه تامین مسکن، معیشت، درمانی، کمک های موردی و غیره برای مددجویان زیر پوشش هزینه شده است.

وی گفت: علاوه بر این بصورت غیر نقدی نیز در قالب مواد غذایی از سوی افراد خیر و نیکوکار کمک اهدا شده که بین مددجویان پخش شده است.

به گفته همتی، برای رفاه حال مردم و تسریع در جمع آوری کمک های مردمی عموم مردم می توانند با شماره گیری 1400022#*4*733* پرداخت و یا به شماره 3450600 بانک توسعه تعاون حساب مشارکت های مردمی بهزیستی ایلام واریز کنند.

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی کریمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
درود بر هر چه انسانه با شرافته.درود بر انسانیت .لعنت خدا بر دزد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار