شهردار ایلام ؛
شهردار ایلام گفت:جلسه ای با یکی از شرکتهای مهندس مشاور معتبر کشور در زمینه طراحی، و نظارت در حوزه تله کابین برگزار شد که بر اساس بازدید میدانی انجام گرفته مقرر گردید مطالعات، امکان سنجی و طرح توجیه اقتصادی احداث تله کابین شهر ایلام در سه مسیر ممکن انجام و اولویت بندی شود.
کد خبر: ۵۸۸۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷ 10 April 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ صادقیان گفت:  جلسه ای با یکی از شرکتهای مهندس مشاور معتبر کشور در زمینه طراحی، و نظارت در حوزه تله کابین برگزار شد که بر اساس بازدید میدانی انجام گرفته مقرر گردید مطالعات، امکان سنجی و طرح توجیه اقتصادی احداث تله کابین شهر ایلام در سه مسیر ممکن انجام و اولویت بندی شود.

صادقیان افزود: پس از اتمام مراحل فاز مطالعه و امکان سنجی و همچنین تهیه طرح توجیه اقتصادی،فراخوان جذب سرمایه گذار برای ساخت تله کابین برگزار خواهد شد.

صادقیان در پایان اضافه کرد: با توجه به تردد مسافران و زائران عتبات عالیات از استان و همچنین میزبانی گردشگران و زائران کشور عراق، امیدواریم با احداث تله کابین شهر ایلام به عنوان نوعی زیرساخت در حوزه گردشگری، بتوانیم گام بلندی در راستای جذب توریسم و گردشگر به شهر ایلام برداریم که قطعا باعث شکوفایی اقتصاد شهری و ایجاد اشتغال خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار