بازرس کل استان یزد با بیان این‌که بحث نظارت مهمترین نیاز تمام افراد جامعه است، گفت: خوشبختانه وضعیت استان یزد در مباحث نظارتی و بازرسی دستگاه‌های اداری مطلوب است.
کد خبر: ۵۸۶۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ 05 April 2018

حجت السلام «اکبر طالبی چاهوکی» در اولین جلسه امسال شورای اداری استان که با حضور مدیران کل برگزار شد، «ارتقای سلامت اداری» و«مبارزه با فساد» را دو واژه کاربردی در بحث نظارت و بازرسی دانست و بیان کرد: خوشبختانه در استان یزد مبارزه با فساد اداری بسیار کم است.

وی افزود: کمبود مبارزه علیه فساد اداری در استان یزد بیانگر تعهد اخلاقی و کاری مدیران و دست‌اندرکاران این استان است.

بازرس کل استان یزد جلب اعتماد و رضایت مردم را یکی از مهمترین رسالت مدیران و دست‌اندرکاران استان و کشور دانست و بیان کرد: عبارت «بالا بردن هزینه‌های جرم  در دستگاه‌های دولتی» شعار امسال سازمان بازرسی کل کشور است.

طالبی در ادامه با بیان این‌که نظارت نیازی جدی برای تمام انسان‌ها به ویژه مدیران استان و کشور است،‌گفت: جذب رضایت عمومی و تقویت اعتماد مردم از دیگر رسالت مدیران است.

وی وضعیت استان یزد در مباحث نظارتی و بازرسی دستگاه‌های اداری را مطلوب عنوان کرد و ادامه داد: وظیفه سازمان بازرسی کمک کردن به مدیران فارغ از هرگونه ناهنجاری است.

این مقام مسئول در پایان سخنان خود با اشاره به نقش اصحاب رسانه به عنوان منابع اطلاعاتی سازمان بازرسی در توسعه بیش از پیش استان،‌ خاطرنشان کرد: خبرنگاری فعالیت مقدس است که باید با حساسیت و مواظبت زیاد انجام شود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار